  • Data: 2012-01-26 05:00:19
    Temat: Re: O Ipodzie i nie tylko
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    > sms czasem przychodza, a i numer duza czcionka sie nie miesci.
    > Taki "classic phone" ma rozsadne wymiary i np wcale nie chce
    > mniejszego, a 2.5" ekran miesci sie na nim bez problemu.

    A dla nieklasycznego rozsądne wymiary to od 3,6 do 4,3 cala. Po prostu. Nie
    ma w tym żadnej idelogii, taki ekran macać jest po prostu wygodnie. Nie może
    być mniejszy, bo albo klawiatura ekranowa zajmie cały ekran albo będzie zbyt
    drobna. Telefony z rozsuwaną klawiiaturą są wielkie i ciężkie.

    > Ma ktos jakies dane ? np ze strony banku ?

    Aleś się czepił tego banku. Normalne, że do przelewów się siada na spokojnie
    do komputera, a z telefonu się robi awaryjne. Ale jeśli chodzi na ten
    przykład o pocztę, to normą jest czytanie i odpisywanie w podróży bez
    konieczności rozkładania się z laptopem. A nawet i w domu czy w biurze
    przebywając często szybciej i wygodniej jest wykonać parę ruchów kciukiem
    niż gramolić się do komputera i włączać Outlooka.

    (fejsbuk w telefonie też jest szybszy i bardziej przejrzysty :P )

    > 9" to akurat format zblizony do ksiazki. Takiej podrecznej, bo sa i
    > wieksze. A Kindle ma chyba 6 ... i to zaczyna przeszkadzac.

    No pomyliło mnie się, ten nowy ma sześć. I czyta się z niego świetnie.

    > Skoro to podstawowe akcesorium, to czemu nie jest w komplecie ?

    Żeby cię amazon mógł za nią skasować osobno $15 lub nawet $30 za taką z
    lampką.
    Całe szczęście na allegrze można takie alternatywne gorsze nabyć za 30zł.