  • Data: 2011-01-13 19:07:17
    Temat: Re: Nur fur deutche...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 13 Jan 2011 17:34:50 +0000 (UTC), A. wrote:
    >Nie, oczekuję że nie będę traktowany jak skończony idota, którego można
    >naciągać bez żenady. Jakoś przy Fordzie (S-maxa spradzałem) nie ma takiego
    >przebicia (ceny są podobne). Znaczy się dealerzy Forda dopłacają, a Mazdy
    >muszą zarabiać 15k zł na samochodzie za 80k?

    No wiesz, jak sie w calej polsce sprzedalo 4000 pojazdow, to z czegos
    te salony musza zyc :-)

    Ale podejrzewam ze polski dealer wcale nie zarabia na tym aucie 15k,
    tylko ktos sie jeszcze pod to podlacza .. Mazda Polska ?

    >Ciekawe, ciekawe - znaczy się - im wyższa siła nabywcza, tym niższe ceny?
    >Udowodnij tę teorię, to będziesz miał szansę na Nobla z ekonomii.

    Wystarczy porownac cene tej mazdy na calym swiecie ? :-)

    >No toć przecież pisałem już dwa razy - może tam się sprzedaje więcej aut BO
    >są tańsze. Gdyby w Polsce były tańsze, to zapewne też sprzedawałoby się ich
    >więcej.

    A co - jakby byly po 75k to bys kupil, a 80k nie masz ?

    J.