  • Data: 2011-01-13 21:41:37
    Temat: Re: Nur fur deutche...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 13 Jan 2011 20:00:47 +0000 (UTC), A. wrote:

    >Zauważ, że 76k to kosztuje wskazana przeze mnie Mazda 5 w średnim
    >wyposażeniu. 80k w Polsce kosztuje "golas". Analogiczny "golas" w Niemczech
    >jest do dostania za 68k zł - jak dla mnie róznica 12 kzł na "golasie" i
    >16kzł na wersji "średniej" jest warta ewentualnego dodatkowego wysiłku,

    Doplacisz podatki, zrobi sie 8-9 tys.

    >związanego z zakupem za granicą. Jeśli komuś 12-16kzł w kieszeni nie sprawia
    >róznicy, to oczywiście te moje dywagacje może zlekceważyć :)

    Ale my o czym innym - masz te 76 w kieszeni ? I masz taka wielka
    ochote na mazde ? To moze pojedziesz i kupisz, inni nie maja, to moga
    sie tylko platonicznie powsciekac.
    Musialyby samochody potaniec dwukrotnie zeby sie swietnie sprzedawaly,
    a to niby jakim cudem ?

    Oczywiscie troche racji masz - im tansze tym wiecej sie sprzeda. Tylko
    dealer pewnie nie ma tych 16kzl, wiec dla niego rachunek jest taki czy
    lepiej sprzedac 100 szt z zyskiem powiedzmy 8k, czy z zyskiem np 4k ..
    no, jak myslisz, ile wiecej sie sprzeda jak bedzie kosztowac 76k a nie
    80 ?

    Cos mi sie wydaje ze nasi dealerzy musza po prostu poszukac dojsc do
    niemieckiego zrodelka.

    J.