  • Data: 2011-01-13 21:04:37
    Temat: Re: Nur fur deutche...
    Od: " A." <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale to znowu mobile.de.
    >
    > Daj strone tego dealera - ja sie zaloze se tam nic nie pisza o takiej
    > cenie.

    Ejże, nie bądź aż tak leniwy. Z podanego przeze mnie linka mozna wejść na
    stronę dealera. A tam, w sekcji bodajze "sofortkaufen" jest ta mazda, z ceną
    jak na mobile.de (a o co się założyliśmy? :) ).

    > Ciekaw jestem ile bym uslyszal, gdybym zadzwonil, albo poszedl i
    > poogladal.

    Nie wiem, nie dzwoniłem, nie sprawdzałem. Na stronie dealera jest natomiast
    konfigurator, który pozwala zamówić auta (m.in. Mazdy 5) w konfiguracjach,
    których nie ma od ręki. I ceny w tym konfiguratorze są takie same jak w
    ofertach dostępnych.

    pzdr.
    A.