  • Data: 2009-03-03 13:32:58
    Temat: Re: Nudne (FOTO)
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    abpc pisze:
    > Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Paweł dziwię się Tobie, że chcesz uzyskać jakieś kolejne cudowne
    > uniwersalne metody ... nie ma takich , codziennie słońce jest inne,
    > inne jest niebo i okolicznosci , wywal to techniczne podejście do
    > tematu .. zacznij myśleć i próbować .. poczuj to :)))

    Tak się z ciekawości pytałem. A poczuć próbuję, bo gramatyczny rozkład
    na czynniki pierwsze nic mi jakoś nie daje. Przy ocenianiu później to
    tak, ale przy samym kadrowaniu, podczas robienia zdjęcia - nie.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.