  • Data: 2011-10-10 18:46:08
    Temat: Re: Nubire II kombi - dlaczego nie?
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-10 16:55, J.F pisze:
    > Użytkownik "venioo" napisał w wiadomości grup
    >
    > Klime ma ?

    No niby ma, nawet podobno sprawna i nabita :)

    > Ja uzytkowalem I, 2.0.
    >
    > Zdarzaly sie usterki typu "dzis mnie glowa boli, nie zapale, wezwij
    > kochany lawete", ale mam nadzieje ze po tylu latach to juz mechanicy
    > wiedza co trzeba wymienic (cewka immobilizera ?).

    Costam w II chyba poprawili (mam nadzieje).

    > Auto glosne, silnik pali jak smok - na pewno nie bralbym bez sprawdzenia
    > ile to naprawde pali gazu na setke :-)

    Tylko jak to sprawdzic? Zalac gazu do pelna, przejechac setke i znowu
    zalac? :P Albo mnie albo sprzedajacemu ta opcja sie nie bedzie opłacała ;)

    A taki 1.6 106KM? Pewnie 9 w trasie i 10,5-11 w miescie.

    Tak jak juz kiedys pisalem - na cuda w tym segmencie i za te pieniadze
    nie licze :)

    --
    venioo
    gg:198909