-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer01.am4!peer.am4.highw
inds-media.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.
com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowych drog "na razie" nie bedzie?
Date: Wed, 23 Nov 2016 15:35:53 +0100
Message-ID: <6...@4...com>
References: <o0i5f6$tkh$1@node2.news.atman.pl>
<582ca4b4$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
<o0il17$b4i$2@node1.news.atman.pl>
<582da935$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
<o0km0r$csh$1@node1.news.atman.pl>
<8...@g...com>
<582ebea6$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@l...harvard.local>
<58357a5e$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>
<5...@4...com>
<58359241$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Antivirus: avast! (VPS 161122-1, 2016-11-22), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 24
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-78-50-18.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1479911927 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15195 89.78.50.18:53733
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 133415136
X-Received-Bytes: 2376
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2593446
[ ukryj nagłówki ]Wed, 23 Nov 2016 13:57:35 +0100, w
<58359241$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>, "T." <k...@i...pl>
napisał(-a):
> Ale tu nie chodzi tylko o budowę, ale także o infrastrukturę takich
> tuneli. Oświetlenie, wentylacja, drogi ewakuacyjne, nadzór. I jednak
> nadal mam wrażenie (i częściowo - wiedzę), że budowa drogi w szczerym
> polu jest znacznie tańsza od kucia tuneli. I nie rozumiem, jak była
> wzmacniana konstrukcja na budowie S8 między Trasą AK a Konotopą. W
> jednym miejscu jest w wykopie, który im trochę podmyło, bo zje...no
> izolację (podobnie jest w tunelu pod S79 na Okęcie - męczą się tam już 3
> rok). Reszta jest w polu, na poziomie gruntu.
W Holandii średni koszt budowy 1km autostrady to 50 milionów. Euro.
Nawet krótkie odcinki wymagające palowania nieźle podrażają inwestycję.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.11.16 18:41 Tomasz Gorbaczuk
- 23.11.16 19:55 J.F.
- 23.11.16 20:07 masti
- 23.11.16 23:09 RadoslawF
- 24.11.16 00:11 Rey48
- 24.11.16 09:12 r...@k...pl
- 24.11.16 09:57 masti
- 24.11.16 11:48 RadoslawF
- 24.11.16 11:55 J.F.
- 24.11.16 13:33 r...@k...pl
- 24.11.16 23:04 RadoslawF
- 25.11.16 10:08 r...@k...pl
- 25.11.16 16:55 Poldek
- 25.11.16 20:46 RadoslawF
- 28.11.16 10:59 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=