eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowych drog "na razie" nie bedzie?Re: Nowych drog "na razie" nie bedzie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!enother.net!enother.net!enother.net!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-medi
    a.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.
    pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Nowych drog "na razie" nie bedzie?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <o0i0r8$lcv$1@node1.news.atman.pl>
    <582c9066$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <o0i5f6$tkh$1@node2.news.atman.pl>
    <582ca4b4$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    <o0il17$b4i$2@node1.news.atman.pl>
    <582da935$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
    <o0km0r$csh$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <582ebea6$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <58357a5e$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@4...com>
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Wed, 23 Nov 2016 13:57:35 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.5.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5...@4...com>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 28
    Message-ID: <58359241$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.24.226.82
    X-Trace: 1479905857 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5141 83.24.226.82:63547
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2579
    X-Received-Body-CRC: 737804379
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2593427
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-11-23 o 12:49, r...@k...pl pisze:
    > Wed, 23 Nov 2016 12:15:39 +0100, w
    > <58357a5e$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>, "T." <k...@i...pl>
    > napisał(-a):
    >
    >> Ps. Tam żadnych mokradeł nie ma.
    >
    > Niewielkie znaczenia, bo u nas i tak trzeba wzmacniać grunt z powodu
    > przemarzania. W Chorwacji (w ogołe na południu) nie mają z tym problemu.
    >
    >> I zapewniam, że budowa tuneli z całą
    >> infrastrukturą jest wielokrotnie droższa.
    >> T.
    >
    > To bardzo mylnie zapewniasz.
    > Budowa tuneli jest całkiem tania w Hiszpanii czy Chorwacji. Lita skała, która
    > jest od razu stabilna po wydrążeniu tunelu. U nas całą konstrukcję trzeba
    > wzmacniać.
    >
    Ale tu nie chodzi tylko o budowę, ale także o infrastrukturę takich
    tuneli. Oświetlenie, wentylacja, drogi ewakuacyjne, nadzór. I jednak
    nadal mam wrażenie (i częściowo - wiedzę), że budowa drogi w szczerym
    polu jest znacznie tańsza od kucia tuneli. I nie rozumiem, jak była
    wzmacniana konstrukcja na budowie S8 między Trasą AK a Konotopą. W
    jednym miejscu jest w wykopie, który im trochę podmyło, bo zje...no
    izolację (podobnie jest w tunelu pod S79 na Okęcie - męczą się tam już 3
    rok). Reszta jest w polu, na poziomie gruntu.
    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: