  • 61. Data: 2011-02-28 21:05:05
    Temat: Re: Nowy zakup drogówki -- za nasze pieni?dze
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 28 Feb 2011 21:02:09 +0100 osobnik zwany lukz wystukał:

    chyba Bogu zapłać :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 62. Data: 2011-02-28 21:35:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Feb 2011 20:21:01 +0100, jerzu wrote:
    >On Mon, 28 Feb 2011 02:23:14 +0100, J.F.
    >Carsed. Ten sam, co stawał do przetargu w którym wygrała Alfa Romeo.

    >Siedlce mają obwodnicę w ciągu DK2. Raczej tam będzie ganiać. Do
    >kompletu z Octavią RS.

    A miastu tak zalezy na predkossci na obwodnicy ze az funduje taki
    wozek ?

    J.

  • 63. Data: 2011-02-28 21:45:18
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Feb 2011 21:35:46 +0100, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A miastu tak zalezy na predkossci na obwodnicy ze az funduje taki
    >wozek ?

    Nie wiem. Zadaj to pytanie prezydentowi Siedlec.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 64. Data: 2011-03-01 13:34:11
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A miastu tak zalezy na predkossci na obwodnicy ze az funduje taki
    > wozek ?

    Na prędkości może nie, ale na kasie?

    r.
    _____________

  • 65. Data: 2011-03-01 13:41:28
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Mar 2011 12:34:11 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:
    >On Mon, 28 Feb 2011 21:35:46 +0100, J.F
    >
    > Na prędkości może nie, ale na kasie?

    Policja a nie SM. Pieniadze wplyna do wojewodztwa, albo i wyzej.

    J.

  • 66. Data: 2011-03-01 14:33:48
    Temat: Re: Nowy zakup drogówki -- za nasze pienišdze
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 27/02/2011 16:57, Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:ikdl6n$mv7$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie.
    > Doskonale zdaję sobie sprawę, że to nie o żadną prewencję chodzi, a
    > wyłącznie o haracza dla mafii.

    Pokrzyżuj im plany i jeździj przepisowo, naucza się moresu raz-dwa!

    Kamil

  • 67. Data: 2011-03-01 18:42:13
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 01 Mar 2011 13:41:28 +0100, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Policja a nie SM. Pieniadze wplyna do wojewodztwa, albo i wyzej.

    Coś tam pewnie w województwie zostanie: nie wiemy, jak te
    pieniądze są dystrybuowane.

    r.
    _____________

  • 68. Data: 2011-03-01 19:09:49
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Mar 2011 17:42:13 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:
    >On Tue, 01 Mar 2011 13:41:28 +0100, J.F
    >
    > Coś tam pewnie w województwie zostanie: nie wiemy, jak te
    > pieniądze są dystrybuowane.

    Tak czy inaczej z punktu miasta jakas dziwna polityka.
    Mozna bylo kupid SM pande z FR i mialaby wiekszy zwrot na obwodnicy,
    mozna bylo zafundowac policji dwa ceedy zeby nie mowili ze do wezwania
    w miescie nie mozna bylo dojechac, mozna bylo monitoring - a wybrali
    drogi i szybki radiowoz.

    J.

  • 69. Data: 2011-03-01 22:36:12
    Temat: Re: Nowy zakup drogówki -- za nasze pieniądze
    Od: "Excite" <n...@n...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał
    > Niestety ta roznica jest, co jest glupota :-)

    Znikome to różnice. Dane z 13 lipca 2010 podają że cena 1l paliwa z
    rafinerii to 4,49zł za ON i 4,73 za benzyne 95. Przy tak małej różnicy
    pakowanie pieniędzy w droższe i mniej dynamiczne diesle może być słabą
    inwestycją.

  • 70. Data: 2011-03-02 00:12:14
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    > kiedy "na zachodzie" policja posiada różne wynalazki typu Porshe 911,
    > nie wspominając o włoskiej policji posiadającej np. Lambo ...

    To jest argument in plus czy in minus?
    Bo moim zdaniem sens posiadania przez policję samochodu za 2mln zł jest
    żaden. Na pewno nie jest motywowany chęcią dogonienia piratów drogowych
    bo wiadomo że ani lambo ani inne ferrari na drodze publicznej nie jest w
    stanie pojechać na 100% swoich możliwości a za auto mające np 80%
    możliwości tych super samochodów policja zapłaci (podatnicy zapłacą)
    20-30% sumy ferrari.

    > wszystko jest ok i co najwyżej na forach w polsce ludzie wzdychają do
    > zdjęć jaka to wspaniała policja
    > W PL policja najlepiej, zeby jeździła tylko TATA Nano, albo w ogole na
    > rowerach.

    Rozumiem że jesteś takim zapatrzonym na ZACH bez kompletnie własnego
    zdania? Pomyśl lepiej a potem pisz.
    Nikt nie mówi o tata nano ale o samochodzie np klasy GTI a nie dupowozu
    passat CC.

    > Kiedy zakupili Ceedy z silnikami diesla to byłą awantura, ze diesle to
    > są za wolne, ze na turbo trzeba uważać, ze to, ze tamto. Teraz znów za
    > dobre i za szybkie samochody kupili.
    > Zdecydujcie sie koledzy.

    Na benzynowe turbo bardziej trzeba uważać. Dowódcy Policji to taka
    zgraja podstarzałych emerytów mających idiotyczne pomysły co chwila.
    Przykładem są choćby stalowe felgi do alf 159. Trzeba być idiotą żeby
    stwierdzić że stalowe są wytrzymalsze od aluminiowych choć wszyscy
    wiedzą od dawna że jest dokładnie odwrotnie.

    > ps. czym taki passat cc rózni sie od superba 3,6 z punktu widzenia
    > wydania pieniędzy?

    Tak samo superb jak i passat cc jak i nawet alfa 159 (choć mniej) to
    częściowo wyrzucanie kasy w błoto. Samochód pościgowy bo takie to mają
    być to powinien być kompakt GTI. Osiągi lepsze, mniej pali, bardziej
    trzęsie i pod dyskoteką mniej lasek sie ogląda... ale tak ma być.

    Co innego auto do prewencji tam większy samochód ma sens ale nie musi
    być z silnikiem 200KM a zwykły 140KM diesel wystarczy.

    Pozdrawiam
    Rafał