  • 41. Data: 2011-02-27 18:14:22
    Temat: Re: Nowy zakup drogówki -- za nasze pieni?dze
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Feb 2011 18:00:31 +0100, Cavallino wrote:

    >No wiem co sobie wymyślili - bo sami za to nie płacą, więc się mogą lansować
    >puszkami.

    ale ja nie o puszce, tylko o radarze - kupili to chcesz, dobre radary,
    nie beda musieli gonic.

    >Nie trzeba. Mają radar.

    Do tej pory musieli. Zreszta nadal moze byc problem ze niedokladnie
    tablice sfilmowali, lepiej dogonic i zatrzymac i utemperowac od razu a
    nie za dwa miesiace.

    J.

  • 42. Data: 2011-02-27 18:28:08
    Temat: Re: Nowy zakup drogówki -- za nasze pieniądze
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-02-27 17:01, Excite pisze:

    > Jak ich państwo stać na utrzymanie podstawowych służb zapewniających
    > bezpieczeństwo swoich obywateli (służba zdrowia,karetki pogotowia,straż
    > pożarna,ilość policji w czynnej służbie nie biurowej itd) i jeszcze
    > zostaje im jakaś część budżetu do wykorzystania to niech sobie kupują
    > Porsche 911 albo nawet Veyrony.

    Tu jest jeszcze kłopot, że taki Passat ponoć wystawia mandatów na swoją
    równowartość w około miesiąc.
    Więc jako maszynka do robienia pieniędzy nie wydaje się być to zła
    inwestycja.

    I pewnie dlatego wdzięczne samorządy fundują policji różne takie zabawki
    żeby policjanci mogli się odwdzięczyć regularnymi wpływami do
    samorządowej kasy - a mandaty są w wielu miejscach istotnym składnikiem
    budżetu.

  • 43. Data: 2011-02-27 18:36:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Feb 2011 18:28:08 +0100, Tomasz Pyra wrote:
> [...]
    >żeby policjanci mogli się odwdzięczyć regularnymi wpływami do
    >samorządowej kasy - a mandaty są w wielu miejscach istotnym składnikiem

    To chyba nie do samorzadowej kasy - Urzad Wojewodzki, organ
    administracji panstwowej. I do konca nie jestem pewien czy reperuje
    kase czy w calosci ma byc przekazany w calosci wyzej.

    Samorzad mogl w swoja straz gminna zainwestowac.

    J.

  • 44. Data: 2011-02-27 18:51:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.02.2011 14:47, J.F. pisze:

    > Ale to trzeba co najmniej passata, bo do ceeda sie nie zmiesci razem z
    > policyjnym wyposazeniem :-)

    Trzeba porządnie upychać! ;->

    > I tapicerka musi byc ze skory sztucznej, bo zazyga kto winien ? :-)

    Oj, wyłożysz folią i będzie ;)

  • 45. Data: 2011-02-27 19:14:05
    Temat: Odp: Nowy zakup drogówki -- za nasze pienišdze
    Od: "f" <f...@c...gh>

    > Samorzad mogl w swoja straz gminna zainwestowac.

    jak ci ?
    http://www.mmwroclaw.pl/335092/2011/2/10/wroclawska-
    straz-miejska-dostala-pierwsze-auto-elektryczne-wide

    kiedy się zwróci ? za kwartał?

  • 46. Data: 2011-02-27 19:31:18
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Feb 2011 14:35:32 +0100, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Czasem trzeba pijanego kierowce zawiesc do izby, czesto zaprosic
    >kierowce celem wypisania mandatu - cos tam niby przepisy zakazuja, ale
    >deszcz pada i co zrobic ..

    Przecież Ci ściganci z videorejestratorów się takimi rzeczami nie
    zajmują. Przynajmniej w okolicach Radomska.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 47. Data: 2011-02-27 19:34:40
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 27 Feb 2011 14:01:51 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    >Ktoś umie to znaleźć? ;)

    http://www.esiedlce.pl/2010/01/05/vw-passat-cc-na-wy
    posazeniu-siedleckiej-policji/

    "Zakup nowego radiowozu w kwocie 130 tysięcy złotych został w całości
    sfinansowany z budżetu miasta."

    No i najważniejsze:
    "Radiowóz poświęcili kapelani siedleckiej policji - ks. prałat
    Kazimierz Niemirka i ks. prałat Jerzy Kalinka." - można jechać, Bóg
    czuwa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 48. Data: 2011-02-27 19:46:25
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >No ale coz - zapewne byla jakas specyfikacja do przetargu, wygraly
    >najtansze. I nie przypuszczam zeby wymagali odpowiedniej klasy,
    >predzej predkosci, pojemnosci bagaznika, moze mocy silnika.

    Do specyfikacji ciężko się dostać, na stronie siedleckiego BIP
    ostatnia modyfikacja była chyba w okolicach sierpnia 2010. Swoją drogą
    za to też chyba ktoś odpowiada?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 49. Data: 2011-02-27 22:20:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ale ja nie o puszce, tylko o radarze - kupili to chcesz, dobre radary,
    > nie beda musieli gonic.

    To po co sobie JEDNOCZEŚNIE kupili wózki do gonienia?

    > Do tej pory musieli.

    Nie musieli, mogli udzielić pouczenia bez pomiaru.

  • 50. Data: 2011-02-27 22:22:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:5u6lm6lfe4ms87r0318u5svk6c8pnqvldc@4ax.com...

    > Do specyfikacji ciężko się dostać, na stronie siedleckiego BIP
    > ostatnia modyfikacja była chyba w okolicach sierpnia 2010. Swoją drogą
    > za to też chyba ktoś odpowiada?

    Nie starczyło na informatyków, bo zainwestowali w psowozy.