  • 221. Data: 2013-03-11 17:52:38
    Temat: Re: Nowy polski procesor
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-03-11 12:32, DJ pisze:

    > System - nie. Raczej dostępność aplikacji. Absolutnie wada to nie jest.
    > Pralka jest ograniczona do prania, samochód do jeżdżenia, lutownica do
    > lutowania.
    > Nikt nie zamierza pomstować że odkurzacz kawy nie parzy, a pralka nie
    > pokazuje meczu z kablówki.
    >
    > A multi-purpose personal computer nie może być postrzegany jako
    > all-purpose.

    Czyli jest to komputer dla grafików i edytorów multimediów. To bez sensu
    mówić o tym, że jest lepszy od systemu all-purpose, który jest dużo
    bardziej narażony na to, że niektóre z tysięcy aplikacji zamulają go, a
    zdarzają się też niestabilne.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 222. Data: 2013-03-11 17:59:39
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-03-11 16:48, sundayman pisze:

    > uznaję to za wadę ale nie os apple. Bo mówiąc o komforcie mówimy
    > niezależnie od typu programu.

    Oprócz komfortu podawałeś i inne różnice jak chociażby zamulanie.

    > A że eda nie ma - no fakt, nie rozumiem tego.
    > Być może wynika to z tego, że środowisko inżynierskie jest raczej z tych
    > , co to lubują się w grzebatyce rejestrowej, i może w większości siedzą
    > na PC.

    Środowisko inżynierskie często pamięta też czasy przedrejestrowe :)
    Osobiście wolę configi niż pakowanie wszystkiego do rejestru. Pamiętam
    czasy 286 z DOS, pamiętam RdHata 5. Zarówno W i L mimo wielu różnic
    wydają się dość sensowne dla inżyniera. Mogę pracować w CLI, mogę w
    środowisku graficznym. Ale produkty Apple dla mnie były niestrawne. Mam
    na myśli te dawne - przed OSX. OSX nie znam.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 223. Data: 2013-03-11 18:43:06
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    wiadomości news:1503736116.20130311172015@pik-net.pl.invalid...

    > Jakoś na XP uptime 14 dni to już sukces :(

    Ja kiedyś na pewnym laptopiku (Gateway Solo 9100), chciałem pobawić sie w
    uptime, mając napokładzie W98. Doszedłem do 5 miesięcy, inna sprawa, ze
    komputer był prawie nieużywany. Ale i tak po drodze zaliczyłem zwis
    programu, którego nie dało się wypirzyć z pamięci... jednak reszta
    chodziła... i chodziła by dalej, gdyby mój braciszek, starszy, bez pytania i
    mimo moich protestów "Zostaw to (kurwa)", nie zdecydował się wziąć tego w
    swoje ręce i machać tym na lewo i prawo, mimo, że wrzeszczałem "ON NIE MA
    BATERII, ZOSTAW, bo się wyłaczy!". Oczywiście, wtyczka zasilacza wypadła i
    chuj eksperyment strzelił (chciałem dojść do półrocznego uptime, bo zależało
    mi na sprawdzeniu czegoś)... A braciszek lekceważące coś w stylu "No i co
    takiego się stało?"

  • 224. Data: 2013-03-11 20:08:22
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Anerys napisał:
    [..]
    > półrocznego uptime, bo zależało mi na sprawdzeniu czegoś)... A braciszek
    > lekceważące coś w stylu "No i co takiego się stało?"

    Ile dostałeś za morderstwo? :)

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 225. Data: 2013-03-11 20:09:45
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 11 Mar 2013 18:43:06 +0100, Anerys napisał(a):

> [...]
    > mi na sprawdzeniu czegoś)... A braciszek lekceważące coś w stylu "No i co

    Chodziło o sprawdzenie czy się wywali bo licznik czasu uptime się
    przekręci? OIDP jest taki bug w XP.
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 226. Data: 2013-03-11 20:11:51
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 11 Mar 2013 12:21:23 +0100, DJ napisał(a):

    > A sprawdź w specyfikacji urządzenia czy nie ma dostępnego przełączania
    > na wyższy speed.
    > 2400/4800 to zwykle prędkość startowa

    Więcej niż 9600 nie pójdzie, przynajmniej nie dla liczników Pozytonu.
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 227. Data: 2013-03-11 22:26:13
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2013-03-11 17:47:42 +0100, Mario <m...@...pl> said:

    > No wiesz, backupy to macowcy robią na zalecanej przez Steva, Time Capsule.

    Ja nigdy nie robiłem na żadnej "kapsułce". Ba, musiałem backupy robić
    wiele lat zanim wypuszczono ją na rynek. Mając mocno heterogeniczne
    środowisko OSów musiałem używać uniwersalnych metod.

    Natomiast zwykle backup policy dla windziarzy jest - "eee... nic się
    nie stanie".

    --
    DJ

  • 228. Data: 2013-03-11 22:26:59
    Od: Marek Borowski <m...@...borowski.com>

    On 2013-03-11 16:55, JDX wrote:
    > On 2013-03-11 14:41, Michal Schulz wrote:
    > [...]
    > No właśnie to mnie od zawsze zadziwia. Niby w 95 było wywłaszczanie ale
    > system padał jak 3.0. :-D W przeciwieństwie to NT4.0 który działał
    > bardzo przyzwoicie.

    Bo seria NT byla prawdziwym OSem wzorowanym na VMSie, a nie pope*
    zestawem nakladek na DOSa.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 229. Data: 2013-03-11 22:28:59
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2013-03-11 16:24:53 +0100, =?iso-8859-2?Q?Jaros=B3aw_Soko=B3owski?=

    Nie trafiłeś.
    Celuj dalej.

    --
    DJ

  • 230. Data: 2013-03-11 22:34:35
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2013-03-11 16:40:17 +0100, sundayman <s...@p...onet.pl> said:

    > Uważałbym z takimi określeniami, bo wiele można też powiedzieć o
    > userach windows...

    Raczej nie ma to wiele wspólnego z jakimś OSem.
    "Sikacze" są o nowe komórki, tablety, smartfony, kindle, i inne
    gadżety, których nazw nie pamiętam. To znacznie szersze zjawisko niż
    sys-advocacy

    --
    DJ