  • 231. Data: 2013-03-11 22:49:27
    Temat: Re: Nowy polski procesor
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan DJ napisał:

    > Nie trafiłeś.
    > Celuj dalej.

    Mówię pass. Zaorałem filesystem i już działa. Kopiowanie plików trwało
    całą noc, ale dało się przeboleć (robienie backupu i późniejsze odtwarzanie
    byłoby dwa razy dłuższe). Jakoś nie bawi mnie czytanie argumentacji,
    dlaczego nie wystarczyło kliknięcie po instalacji systemu w ikonkę
    "asystenta importu ustawień" czy jak toto się nazywa.

    --
    Jarek

  • 232. Data: 2013-03-11 23:23:43
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-03-11 22:26, DJ pisze:

    > Ja nigdy nie robiłem na żadnej "kapsułce". Ba, musiałem backupy robić
    > wiele lat zanim wypuszczono ją na rynek. Mając mocno heterogeniczne
    > środowisko OSów musiałem używać uniwersalnych metod.
    >
    > Natomiast zwykle backup policy dla windziarzy jest - "eee... nic się nie
    > stanie".

    U tych co mają na dysku prywatne fotki i trochę filmów to faktycznie
    jest to popularne podejście. Jak koś ma tam efekty swojej pracy to
    zazwyczaj stara się je jakoś zabezpieczyć.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 233. Data: 2013-03-12 11:26:10
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 10.03.2013 20:55, schrieb J.F.:

    > Mnie tam w Macu wk* cos przeciwnego - cos nagral, nie wiadomo co, plikow
    > nie pokaze, tak jak to w starym kawale "ty sie uzytkowniku nie interesuj,
    > nasza sprawa aby to dzialalo, i przeciez dziala". I dziala, ale jak trzeba
    > cos niestandardowego, to klopot.
    > I znow winda zmierza w ta sama strone.

    To mi się akurat przypomina historyjka małoobrazkowa, jak mój szef
    koniecznie chciał mieć jabłuszko w pracy. Jako, że pracuję w szpitalu
    uniwersyteckim i tu raczej jest nastawienie wysoce paranoidalne, jeżeli
    chodzi o bezpieczeństwo sieci, ustawienia proxy, VPN i wogóle
    rejestracja jest niecałkiem standardowa. Siedziałem nad tym syfem 4
    godziny. Miałem dostęp do całego internetu, ale intranet za wacka nie
    chciał i już. Trzeba było doinstalować jakieś dziwne programy i dopiero
    wtedy zaczęło działać. Japoński Windows udało mi się zameldować dużo
    szybciej ;-)

    Waldek

  • 234. Data: 2013-03-12 12:48:31
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik Anerys napisał:
    > [..]
    >
    > Ile dostałeś za morderstwo? :)

    Opieniczyłem tylko. W końcu to mój brat!

  • 235. Data: 2013-03-12 12:50:17
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "badworm" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    (test uptime, Gateway Solo 9100, W98)

    > Chodziło o sprawdzenie czy się wywali bo licznik czasu uptime się
    > przekręci? OIDP jest taki bug w XP.

    Tak, o to chodziło (no i o obserwację w jaki sposób się to stanie). Kilka
    razy licznik się przekręcał, a system jakoś nie wykazywał chęci do wywrotki.
    XP spróbuję przy jakiejś okazji.

  • 236. Data: 2013-03-12 13:10:02
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Anerys" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Opieniczyłem tylko. W końcu to mój brat!

    To oddaje, jak ma być i czym się kierowałem:
    http://mateusz.pl/ksiazki/ja-bkrp/ja-bkrp_14.htm
    (pierwszy akapit)

    PS Spoko, nie byłem na tym taki stratny, jakby to z początku wyglądało :)
    PS2 wiadome radio z piernikowego grodu nad Wisłą, to nie moja "parafia".

  • 237. Data: 2013-03-12 15:31:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Anerys napisał:

    > To oddaje, jak ma być i czym się kierowałem:
    > http://mateusz.pl/ksiazki/ja-bkrp/ja-bkrp_14.htm
    > (pierwszy akapit)

    Rdz. 4,3-10 też do tej sytuacji pasuje.

    --
    Jarek

  • 238. Data: 2013-03-12 18:14:03
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > Rdz. 4,3-10 też do tej sytuacji pasuje.

    Znaczy co, uważasz, że powinienem zabić? Wypędzić? Naznaczyć? Zemścić się?
    Ochrzaniłem, wystarczy.

  • 239. Data: 2013-03-12 18:58:28
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Anerys napisał:

    > Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    > wiadomości news:slrnkjuf1j.kvs.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Znaczy co, uważasz, że powinienem zabić? Wypędzić? Naznaczyć? Zemścić
    > się? Ochrzaniłem, wystarczy.

    Ja bym zabił, teraz pewnie bym już wychodził z pierdla :)

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 240. Data: 2013-03-12 20:31:02
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2013-03-11 22:49:27 +0100, =?iso-8859-2?Q?Jaros=B3aw_Soko=B3owski?=
    <j...@l...waw.pl> said:

    > Mówię pass. Zaorałem filesystem i już działa.

    Szkoda. A wystarczyło jeden hebel przestawić żeby Finder pozwolił wleźć
    do tych katalogów. Jak to było w tym starym kawale - Młotkiem jeden raz
    w silnik, tylko trzeba wiedzieć gdzie.

    > Kopiowanie plików trwało
    > całą noc, ale dało się przeboleć (robienie backupu i późniejsze odtwarzanie
    > byłoby dwa razy dłuższe). Jakoś nie bawi mnie czytanie argumentacji,

    Nie wierzę że Cię nie zajmuje czytanie argumentacji. Na linuxie
    argumentacja czemu działa/nie działa, oraz kiedy i czemu, to podstawa i
    od tego się cokolwiek zaczyna.

    > dlaczego nie wystarczyło kliknięcie po instalacji systemu

    Aa... to była pełna instalacja? chyba wcześniej wspominałeś że update ;)

    > w ikonkę
    > "asystenta importu ustawień" czy jak toto się nazywa.

    SOA #1 - nigdy nie używać "asistantów" i "kreatur". Na żadnym systemie.

    --
    DJ