  • Data: 2013-03-16 11:02:56
    Temat: Re: Nowy polski procesor
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 16 Mar 2013 07:32:33 +0100, Janko Muzykant napisał(a):
    > Nie wierzę w to. Moje zaufanie zostało wyczerpane. Mam obawy
    > (uzasadnione), że trwałość będzie większa, ale nieproporcjonalnie.

    Ostatnio zaczalem byc pragmatyczny - jesli Miele, czy inny producent,
    takie dobre pralki robi, to niech da odpowiednio dluga gwarancje.

    Co prawda mam tez widac sklonnosc do hazardu, bo rozszerzonej gwarancji na
    lodowke nie kupilem. No nic, poczekamy, zobaczymy, jak nie przetrwa tych 5
    lat, to nigdy wiecej sprzetu tej firmy -

    > Nie widzę żadnej różnicy in plus pomiędzy pralką sprzed 25 lat i
    > współczesną, może z wyjątkiem szybszego wirowania.

    Otoz to.
    Aczkolwiek gdzies sie doczytalem ze pralka ma np zbiornik i pierwsze pranie
    robi na wodzie z ostatniego plukania .. w zasadzie popieram.

    J.