  • Data: 2013-03-09 22:51:03
    Temat: Re: Nowy polski procesor
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anerys" <s...@s...pl>

    > Owszem, tak jest. Ale jakby to dobrze obwąchać, to krócej... ale czy
    > rzeczywiście o tyle krócej, ile relatywnie wzrosła moc sprzętu?
    > Uważam, że jeśli moc maszyny wzrosła o 20%, to także o 20% wzrosnąć
    > powinna szybkość renderu. A jestem niemal pewien, że wzrosła o 10, góóra
    > 15... Czyli te 5 procent to strata na mocy potrzebnej nowemu programowi...
    > Zrozumiem jeszcze, jeśli za faktem, że program objętościowo jest większy o
    > 50%, pójdzie to, ze jego moc przetwarzania wzrośnie o te 10-20%, dzięki
    > czemu, upraszczając, na szybszej o 20% maszynie mamy render szybszy o
> [...]

    Weź nie świruj. Dokładnie tak jest, że jak komp działa np 10 razy szybciej
    to tyle szybciej działa to twoje renderowanie. Tyle, że rzadko kiedy działa
    tyle szybciej. Jeśli nawet ogólna wydajność kompa wzrosła te 10x to
    niekoniecznie w tej kwestii która Cię interesuje. Ale to Ty uruchom jakiś
    program testujący i sprawdź co dokładnie jest lepsze.