  • Data: 2013-03-09 21:52:46
    Temat: Re: Nowy polski procesor
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Cezary Grądys napisał:

    > Jak program był długi, to coś dziwnego się działo, wyświetlał część
    > obrazu czy jakoś tak. Nie pamietam dokładnie, bo nie miałem magnetofonu
    > i zadko wklepałem tak długi program ;)

    E tam od razu długi. Jak się napisało coś takiego (nie wiem czy dobrze
    pamiętam składnię, chodzi mi o zapełnianie strony znakami "X", bez znaku
    nowego wiersza po każdym "X"):

    10 PRINT "X";
    20 GOTO 10

    to zanim ekran sie wypełnił, komputer się zatrzymywał z komunikatem na
    dole ekranu o braku wolnej pamięci.

    --
    Jarek