  • Data: 2013-03-07 17:19:20
    Temat: Re: Nowy polski procesor
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Borowski <m...@...borowski.com> napisał(a):
    > No wiec jakbys byl kiedys czlonkiem demosceny to bys zrozumial, ze moga
    > byc inne powody.

    Rozumiałem je jeszcze zanim zobaczyłem pierwsze demo. Ale to, że je
    rozumiem, nie oznacza, że uważam za słuszne stosowanie ich zawsze i
    wszędzie. Z resztą sam fakt, że przywołałeś scenę świadczy o tym, że te
    powody są czymś niszowym (niezależnie od tego czy to dobrze czy źle).

    > Ale co to ma za znaczenie ? Jak juz pisalem w tym watku pojecie "ma sens"
    > nie jest zwiazane z ekonomia czy czasem pisania programu czy wysilkiem w
    > to wlozonym. Oceniamy absolutnie. Czyli szybszy i mniejszy z o tej samej
    > ilosci bledow jest lepszy, niezaleznie czy jego wywtorzenie zajelo 10lat i
    > kosztowalo 10 mld $ czy nie.

    Jest lepszy, tylko często po prostu nie ma to znaczenia.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/