  • 31. Data: 2009-10-14 18:02:00
    Temat: Re: Nowy
    Od: Rob <t...@b...pl>

    StaM pisze:
> [...]
    tysiąca:http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?f
    orum=1021&message=33348716

    > Ja piernicze, dla mnie rewelacja.

    nie jest aż tak tragicznie, jakość porównywalna z pierwszymi cyfrówkami ;)

  • 32. Data: 2009-10-14 18:16:21
    Temat: Re: Nowy "noktowizor" Nikona ;)
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    Paweł W. pisze:

    > "ISO 12800 z możliwością rozszerzenia do ISO 102400!"
    > Hurrra! Wreszcie będę mógł robić zdjęcia pod kołdrą bez świeczki! ;)

    na wieczorne czy też nocne sesje będzie się chodzić bez statywu ;)

    --
    pozdr
    W.

  • 33. Data: 2009-10-14 18:20:13
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    Kryhu wrote:
    > http://tinyurl.com/ykjdyxz

    Fajnie - po prostu następca D3 nie różniący się praktycznie niczym - od taka
    drobna ewolucja, ale jednak jest.
    Target? Ci którzy chcą kupić D3, kupią teraz D3s.
    Ew. Ci którzy mają D3 i chcą drugą nową puszkę - kupią D3s.
    Identyczna sytuacja jak z D2h/hs i D2x/xs - i tyle.

    Ps. Ciekawe czy dalej zwalnia z lampą :>

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 34. Data: 2009-10-14 19:21:27
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > "ISO 12800 z możliwością rozszerzenia do ISO 102400!"
    > Hurrra! Wreszcie będę mógł robić zdjęcia pod kołdrą bez świeczki! ;)

    Makro?
    BUahhaha

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 35. Data: 2009-10-14 19:57:17
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Makro?

    Nie makro, tylko szerokim kątem, żeby wykorzystać zniekształcenie
    perspektywiczne związane ze znacznym powiększeniem pierwszego planu ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 36. Data: 2009-10-14 21:26:21
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 14 Oct 2009 15:32:45 +0200, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski wrote:
    > zaś ISO 12800 byśmy mieli nie "dziś", lecz za nie wiadomo jak wiele
    > lat

    Pchniete 3200 to jest od nie-chce-mi-sie-sprawdzac od kiedy.
    Na pewno pchane 1EV TMZ-ty maja dobrych pare lat...

    Pchane 2EV to tylko Plaszcyca nie widzial ziarna ;)

    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 37. Data: 2009-10-14 21:43:08
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Kryhu pisze:
    > http://tinyurl.com/ykjdyxz

    No, na temat iso już wszyscy się po achohowaliśmy. A ja teraz poproszę o
    technologię, która od razu i bez szopa zrobi ładne kolory, a nie takie
    kłapciate jak z przyjęcia pod linkiem.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 38. Data: 2009-10-14 21:44:36
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Adam 'Adak' Kępiński pisze:

    Hej

> [...]
    > Ew. Ci którzy mają D3 i chcą drugą nową puszkę - kupią D3s.
    > Identyczna sytuacja jak z D2h/hs i D2x/xs - i tyle.

    Ja się w target nie załapałem ;)
    Jestem lewooczny i wnerwia mnie D3 z chudym gripem bez joya.
    Ale jeśli to prawda z 1-1,5 EV wzrostem możliwości i razem z "cichym"
    trybem powędruje to do D700s to biorę.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 39. Data: 2009-10-15 06:10:14
    Od: "Matt " <m...@g...pl>

    Rob <t...@b...pl> napisał(a):
    > nie jest aż tak tragicznie, jakość porównywalna z pierwszymi cyfrówkami ;)

    Mam pytanie - orientujecie się, czy to jest matryca Sony? A jeśli tak, kiedy
    będzie A950 z tą matrycą?

    Maciej

  • 40. Data: 2009-10-15 07:35:49
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Matt pisze:

    Hej

    > Mam pytanie - orientujecie się, czy to jest matryca Sony? A jeśli tak, kiedy
    > będzie A950 z tą matrycą?

    Od premiery D3 Nikon wszędzie podkreśla że matryca jest jego własną
    konstrukcją, a nie Sony. Co innego matryca z D3x, która jest
    zmodyfikowaną wersją tej z A900.
    --
    Pozdro
    Kryhu