  • 1. Data: 2009-10-10 18:51:01
    Temat: Re: Nowy
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    > Ja bym takie dał do wywołania 10x15, po odszumieniu może nawet większe
    >
    > Maciej
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu
    > Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    >Ja piernicze, dla mnie rewelacja.

    w dobrych warunkach można robić dobre zdjęcia na takich ISO.
    czekam na zdjęcia nocne albo w ciemnych pomieszczeniach na iso 100K

  • 2. Data: 2009-10-12 06:06:05
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości

    > Przypomniał mi się stary dowcip opowiadany po tym, jak przed laty
    > telewizja
    > pokazała ten pocałunek na moskiweskim lotnisku.
    >
    > Dialog w trakcie tego 'niedźwiadka':

    to był 'karpik'

    niedźwiadkowe były obściski....

  • 3. Data: 2009-10-14 08:29:00
    Temat: Nowy "noktowizor" Nikona ;)
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    http://tinyurl.com/ykjdyxz
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 4. Data: 2009-10-14 08:32:19
    Temat: Re: Nowy "noktowizor" Nikona ;)
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Kryhu napisał(a):
    > http://tinyurl.com/ykjdyxz

    Jest już i tutaj:
    http://www.dpreview.com/news/0910/09101403NikonD3sha
    ndson.asp

    --
    Mirek

  • 5. Data: 2009-10-14 08:45:39
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    John Smith pisze:

    Hej

    > Jest już i tutaj:
    > http://www.dpreview.com/news/0910/09101403NikonD3sha
    ndson.asp

    Jest już nawet po polsku ale sampli nie było, a marketingowego bełkotu
    nie lubię ;)

    http://www.optyczne.pl/2306-nowo%C5%9B%C4%87-Nikon_D
    3s.html
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 6. Data: 2009-10-14 08:58:10
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Kryhu pisze:
    > http://tinyurl.com/ykjdyxz

    "ISO 12800 z możliwością rozszerzenia do ISO 102400!"
    Hurrra! Wreszcie będę mógł robić zdjęcia pod kołdrą bez świeczki! ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.

  • 7. Data: 2009-10-14 09:15:06
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    Bardzo mi sie podoba koncepcja lansowana przez Nikona: umiarkowana ilosc
    pikseli, jak najwyzsze uzywalne iso. Lubie te firme za to.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 8. Data: 2009-10-14 09:26:20
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Kryhu" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    > http://tinyurl.com/ykjdyxz

    Kogo na to stac?

    Pozdr.

  • 9. Data: 2009-10-14 09:27:47
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > "ISO 12800 z możliwością rozszerzenia do ISO 102400!"
    > Hurrra! Wreszcie będę mógł robić zdjęcia pod kołdrą bez świeczki! ;)

    jeszcze rok, dwa lata temu takie parametry chodzily tutaj w kategorii
    dowcipu :D

    Roger

  • 10. Data: 2009-10-14 09:28:55
    Od: John Smith <u...@e...net>