  • 21. Data: 2011-04-07 09:04:29
    Temat: Re: Nowy nabytek rozdziewiczony ;)
    Od: Jack22 <j...@p...onet.pl>

    > Tak przy okazji - jak jeździć oszczędnie silnikiem 2,5 litra z
    > automatyczną skrzynią biegów ? cyfra na komputerze oscylująca w
    > okolicach 13 jakoś nie nastraja do głębszego wciskania gazu :)
    >
    > Pozdrawiam !

    po co kupiłeś 2.5V6 z automatem, jak chciałeś oszczędne auto??

  • 22. Data: 2011-04-07 09:34:36
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 7 Kwi, 08:45, Grejon <g...@g...com> wrote:

    > A jak depniesz do oporu to nie ci gnie wy ej do czerwonego?
    >
    > --
    > Grzegorz Jo ca    GG: 7366919    JID:g...@j...aster.pl
    > Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

    No idzie :)

    Pozdrawiam !

  • 23. Data: 2011-04-07 09:35:25
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 7 Kwi, 09:04, Jack22 <j...@p...onet.pl> wrote:

    > po co kupiłeś 2.5V6 z automatem, jak chciałeś oszczędne auto??

    Po to żeby się toczyć dostojnie ;P Przecież wiedziałem że V6 nie spali
    tyle co DU Tico w które bym nie wsiadł ;)

    Pozdrawiam !

  • 24. Data: 2011-04-07 09:42:01
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.04.2011 08:29, Maciek pisze:

    > Sa za to silniki V6 i V8 z mozliwoscia odciecia polowy garow.

    Włącznie z rozłączeniem korbowodu?

  • 25. Data: 2011-04-07 10:05:18
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Jak ktoś będzie widział dumnie sunące srebrne Mondeo na
    > Olsztyńskich blachach jeszcze przez jakiś tydzień - to ja
    > :D

    A ta duma to z jakiego powodu? ;-)))))))))

    > Tak przy okazji - jak jeździć oszczędnie silnikiem 2,5
    > litra z automatyczną skrzynią biegów ? cyfra na komputerze
    > oscylująca w okolicach 13 jakoś nie nastraja do głębszego
    > wciskania gazu :)

    To po co kupowałeś auto które tyle pali skoro cyfra nie
    nastraja Cię do wciskania gazu? ;-))))))
    Ale nie bierz sobie tego do serca, tak sobie dowcipkuję przy
    porannej kawie ;-))))
    PS.
    A na babę trafiłeś niezłą, żeby upierać się na policję jeśli
    samemu jest się winnym to trzeba mieć duże poczucie humoru
    ;-))). Albo męża policjanta, co zresztą na jedno wychodzi...
    Pozdr.

  • 26. Data: 2011-04-07 10:10:11
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:ini5sl$19s$1@news.onet.pl...
> [...]
    > automatyczną skrzynią biegów ? cyfra na komputerze oscylująca w okolicach
    > 13 jakoś nie nastraja do głębszego wciskania gazu :)

    Mam diesla 2.0 automat też Mondeo - w trasie potrafi spalić 6,5-7, w
    mieście - 9,5. Jeżdżę spokojnie, czasem wymuszam wcześniejsze przełaczenie
    wyższego biegu przy nieco niższych obrotach (diesel ma duży moment) przy
    jeździe np. 70 km/godz, gdzie normalnie przełacza się przy 80.
    Dbaj o termostat, sprawdź, czy masz osłonę pod silnikiem - niedogrzany pali
    więcej zimą. Wymieniaj olej w silniku regularnie. W skrzyni zresztą też...
    Dbaj o gumy.
    No i poprzeglądaj posty na grupie http://www.mondeoklubpolska.pl/ :-)
    Tomek

  • 27. Data: 2011-04-07 10:19:06
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 07 Apr 2011 09:42:01 +0200, Andrzej Ława napisał(a):

    > Włącznie z rozłączeniem korbowodu?

    Nie slyszalem o rozlaczanych korbowodach.

    --
    Maciek

  • 28. Data: 2011-04-07 10:45:47
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 7 Kwi, 10:10, "Tomek" <k...@w...pl> wrote:
    > U ytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisa w
    > wiadomo cinews:ini5sl$19s$1@news.onet.pl...

    > Mam diesla 2.0 automat te Mondeo - w trasie potrafi spali 6,5-7, w
    > mie cie - 9,5. Je d spokojnie, czasem wymuszam wcze niejsze prze aczenie
    > wy szego biegu przy nieco ni szych obrotach (diesel ma du y moment) przy
    > je dzie np. 70 km/godz, gdzie normalnie prze acza si przy 80.
    > Dbaj o termostat, sprawd , czy masz os on pod silnikiem - niedogrzany pali
    > wi cej zim . Wymieniaj olej w silniku regularnie. W skrzyni zreszt te ...
> [...]

    W Jatco co ile wymianiać oliwę - oczywiście Ford Polska twierdzi że
    się nie wymienia.
    Mój ma 137kkm rzeczywistego przebiegu, potwierdzone w ASO. Olej w
    automacie zapewne niewymieniany :)

    Pozdrawiam !

  • 29. Data: 2011-04-07 10:56:24
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]

    się nie wymienia.
    Mój ma 137kkm rzeczywistego przebiegu, potwierdzone w ASO. Olej w

    Ja wymieniłem, jak kupiłem, bo skrzynia nieco szarpałą (nie pomogło). 250
    tys. km. Teraz, po kolejnych 60 i 3 latach - zamierzam wymienić znów.
    Tomek

  • 30. Data: 2011-04-07 11:36:08
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 7 Kwi, 10:56, "Tomek" <k...@w...pl> wrote:
    > U ytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisa w wiadomo
    cinews:9c78f1e3-b8f7-46f7-8bfa-8ae06ddcb149@p16g2000
    yqb.googlegroups.com...

    > si nie wymienia.
    > M j ma 137kkm rzeczywistego przebiegu, potwierdzone w ASO. Olej w
    > automacie zapewne niewymieniany :)

    > Ja wymieni em, jak kupi em, bo skrzynia nieco szarpa (nie pomog o). 250
    > tys. km. Teraz, po kolejnych 60 i 3 latach - zamierzam wymieni zn w.
    > Tomek

    Moja nie szarpie, zmienia biegi płynnie. Co mi tam - koszt oleju nie
    jest wielki, manual do statycznej wymiany oleju znalazłem, i o ile mam
    korek spustowy to przy wymianie oleju w silniku machnę sobie wymianę
    oleju w jatco ;) nie zaszkodzi to jej, a przynajmniej będę widział to
    co się kręciło w środku.

    Pozdrawiam !