  • 41. Data: 2011-04-07 22:26:19
    Temat: Re: Nowy nabytek rozdziewiczony ;)
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>

    > się nie wymienia.

    teraz takie czasy ze w dobie lotow kosmicznych i badan DNA producenci nie
    potrafia zrobic wiazki przewodow ktora by wytrzymala 15lat, jest moda na
    niewymienianie oleju w automacie, komputery montuje sie pod plastikowym
    nadkolem lub w aluminiowej "szufladzie" pod podloga...max 6-8lat lub 300kkm
    i auto ma isc na zlom! takie w tej chwili robi sie samochody ;-) i dlatego
    takie tez zdanie o wymianie oleju ma ASO/producent

    pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630
    American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)

  • 42. Data: 2011-04-07 22:39:40
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 07-04-2011 o 22:26:19 ..:maniek:.. <m...@p...onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > dlatego
    > takie tez zdanie o wymianie oleju ma ASO/producent

    Nie tyle "nie potrafią" - co nie opłaca się robić takiej wiązki przewodów.
    Kto kupował by nową ?

    Ja kiedyś kupiłem plecak turystyczny z dożywotnią gwarancją.
    Już w domu doczytałem, że producent szacuje czas "życia plecaka" na 2
    lata...

    Pzdr
    TG

  • 43. Data: 2011-04-07 22:59:40
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-04-07 22:17, jerzu pisze:

    > U mnie bywa różnie - od 9 do nawet 12.

    U mnie też było 12 - jak gnałem A2 z gazem w podłodze. Wysokość robi
    swoje ;)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 44. Data: 2011-04-07 23:28:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 06 Apr 2011 18:54:49 +0200, Czarek Daniluk napisał(a):

    > Tak przy okazji - jak jeździć oszczędnie silnikiem 2,5 litra z
    > automatyczną skrzynią biegów ? cyfra na komputerze oscylująca w
    > okolicach 13 jakoś nie nastraja do głębszego wciskania gazu :)

    Jakto jak? TRAMWAJEM!

    --
    ___________ (R)

  • 45. Data: 2011-04-08 08:53:17
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 7 Kwi, 23:28, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:
    > Dnia Wed, 06 Apr 2011 18:54:49 +0200, Czarek Daniluk napisa (a):

    > Jakto jak? TRAMWAJEM!

    Eeeee tam tramwajem - jeszcze chwila i będzie rowerem ;P na razie ciut
    przy zimno rano na rower.

    Pozdrawiam !

  • 46. Data: 2011-04-08 13:07:51
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.04.2011 16:52, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Czy co rozrząd? No, jak to z tą twoją maturą z języka ojczystego? :P

    Z moją w porządku, gorzej z maturą nadgorliwego autokorektora, którego
    niechcący kliknąłem. Literówka c->d zmieniła "chociaż" w "chodziarz".