  • Data: 2013-04-25 12:50:05
    Temat: Re: Nowy komputer
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    $heikh el $hah nabazgrał(a):

    > Nie gram w ogóle, za to sporo piszę. No ale klawisze już mam i mam
    > nadzieję, że wytrzymają kilka lat.
    > No i nie mam telewizora (wyrzuciłem), a film wieczorem miło obejrzeć, więc
    > tu by dobry monitor się przydał, zwłaszcza gdy film jest z napisami.
    > Toteż rozważam coś multimedialnego, laptopa z matrycą 17"+.

    Ja kupiłem Vaio 16.4 bo większych o ile pamiętam nie mają, poza tym wygodnie
    się posze bo mają dobrą klawiaturę z osobnym blokiem numerycznym, ekran też
    dobry bo fullHD 1920x1080, procek i5 + grafa NV.Jedyne co zmieniłem to
    dodałem ramu do 8GB i zmieniłem dysk z normalnego na SSD 120GB + NAS z
    dyskiem 1.5TB/750GB pod USB do NAS bo szkoda żeby leżał :)