  • Data: 2013-04-25 12:46:17
    Temat: Re: Nowy komputer
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-25 12:31, Chris pisze:
    > Dużo grasz, lubisz gmerać w kompie, OC = Stacjonarny
    > Lubisz mobilność, masz malo miejsca, nie potrzeba ci welkich ekranów =
    > Laptop
    >
    > Ja zrezygnowałem ze stacjonarki lata temu i zostałem z laptopem i5 16.4"
    > SSD + NAS i spokojnie pracuję, gram, mam mobilność, mi pasuje ale każdy
    > ma inne wymagania.

    Nie gram w ogóle, za to sporo piszę. No ale klawisze już mam i mam
    nadzieję, że wytrzymają kilka lat.
    No i nie mam telewizora (wyrzuciłem), a film wieczorem miło obejrzeć,
    więc tu by dobry monitor się przydał, zwłaszcza gdy film jest z napisami.
    Toteż rozważam coś multimedialnego, laptopa z matrycą 17"+.

    --