    From: "Anerys" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <51a1f5ad$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    Subject: Re: Nowy kanał filmowy
    Date: Mon, 27 May 2013 00:03:17 +0200

    news:befd159b-7f8e-439f-9fa7-d45a6ea23170@googlegrou
    ps.com...
    > Tekst z linku nie zawiera żadnego sensu. Przeczytałem trzy zdania i miałem
    > dosyć Taki tekst może kręcić dzieci a nie dorosłych ludzi.

    Nie sugerujesz tego swą wypowiedzią. 10 lat temu nie odważyłbyś się tak
    napisać.

    > W dalszym ciągu uważam że informacja o filmach jest użyteczna.

    A ja uważam ją za ostatnie, śmierdzące, zgniłe, parszywe, GÓWNO.
    Co do gówna, mam przeciwne zdanie, niż większość - NALEŻY je rozgnieść (w
    masce-pegazce jeśli ktoś nie strzymie smrodu), chwilę poczekać aż zaschnie,
    rozkruszyć i szlauchem spłukać do najbliższej kanalizacji. Resztę zrobi
    przyroda w oczyszczalni, lub rzece. Gówno niesprzątnięte nadal będzie
    śmierdziało, a jak i ono zaschnie, to potknąć się można, a cóż, nic nie
    poradzę na to, że nie wszystkim ludziom dana cuchnąca rzecz śmierdzi, nie
    zamierzam nikogo przez to uznawać za gorszego. Jednakże wieki temu
    obstalowano pewną rzecz, która się nazywa Netykieta. Która nie jest prawem
    formalnym (a uważam, że być powinna, była by to skuteczna broń na "dzieci
    Neostrady"), a jednak przez większość jest przestrzegana. Jeśli kiedyś grupa
    ludzi umówiła się, że ich zabawą rządzić będą pewne reguły, to jeśli ktoś
    się z tego wyłamie, to źle, a nawet i bardzo źle, o takiej osobie świadczy.
    Tak więc, podlinkowany tekst przeczytaj jednak uważnie. A jeśli kiedyś
    (piszę ogólnie, do wszystkich chętnych złamać kiedyś ustalone zasady)
    wyłamiesz się z tych zasad, to nie wiadomo od kogo, to się robi anonimowo,
    twój operator może dostać piękne zawiadomienie o nadużyciu. Najpierw jednak
    mityguje się sprawcę zdarzenia, chyba, że nadużycie będzie bardzo
    drastyczne. Można też trafić na czarną listę, a w szczególnie drastycznych
    przypadkach cała domena danego dostawcy netu i nic od jego abonentów nie
    wyjdzie szerzej w sieć.
    Jeszcze jest taka strona, http://rtfm.killfile.pl, tekst też już wiekowy,
    ale zadziwiając aktualny, trudny, ale uważam, że każdy powinien go znać.
    A na koniec, jako luźny bonus, krótki artykulik w Wiki, tytułem
    humorystycznego zakończenia :)) http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Godwina