  • Data: 2014-09-28 11:53:19
    Temat: Re: Nowy iPhone - niezła lipa
    Od: Jan Drawski <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Już od dłuższego czasu o tym się trąbi.

    Jak przeczytałem artykuł to "oczy wyszły mi na wierzch" i od razu
    rzuciłem na grupę. Po chwili zorientowałem się, że o tym już było.
    Kliknąłem "Wycofaj wiadomość" ale wyskoczył błąd "NNTP...".

    > Zarząd Apple nie widzi problemu,

    Taką wybrali strategię, dla mnie to nieporozumienie.

    > Ja na swojej LG 4x HD siadałem już wiele razy ( oczywiście
    > całkiem przypadkiem ) i nie mam takich problemów :D. Za ułamek ceny
    > nowego ajfona mam spokój.

    Nigdy nie uszkodziłem mechanicznie żadnego telefonu, smartfona mimo, że
    noszę w kieszeni, czasami mi upadnie itp.
    IPhone zawsze był kreowany na urządzenie z najwyższej półki, cena jest
    kosmiczna a nie potrafią sobie poradzić ze wzmocnieniem ramki, dla mnie
    żenada.

    Jan Drawski