  • Data: 2014-08-22 18:11:34
    Temat: Re: Nowy gracz na rynku smartfonów... SHARP
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 22 Aug 2014 17:09:46 +0200, atm napisał(a):

    > I bardzo dobrze zrobili, ze WM zaorali. Jako PIM byl slaby, PalmOS
    > sprawdzal sie tu wg mnie o wiele lepiej, jako kopia duzego PC tez byl
    > slaby. Pamietam przenoszenie ikonek do odpowiednich folderow bo

    PalmOS w ogóle się nie sprawdzał bo trudno to w ogóle było nazwać systemem
    operacyjnym

    > chyba jeszcze posiadam szybko przypomnialbym sobie pozostale irytujace
    > niedogodnosci. Mial oczywiscie zalety ale nie ma potrzeby gloryfikowania

    Główną niedogodnością było to, że wymagał, zeby user nie był leniwym
    idiotą, co na masowym rynku było nie do przejścia. Niemniej jednak na
    prockach 400MHz chodził lepiej niz wiele współczesnych Androidów na 1.5GHz
    z dwoma rdzeniami. Wystarczyło mu dorobić lepsze, bardziej współczesne UI.

    Niestety, głównym powodem była otwartość systemu, a Dżobs ajfonem
    wprowadzil zamordyzm. Microsoft postanowił być bardziej papieskim od
    papieża i użytkownik WP nie ma kontroli nad absolutnie niczym.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z