  • Data: 2014-08-22 21:22:22
    Temat: Re: Nowy gracz na rynku smartfonów... SHARP
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-08-22 20:39, Waldek Godel wrote:

    > Nie, wykonując te same funkcje, często w tym samym programie.
    > Np. wyznaczenie drogi przez większy kawałe Europy w Tomtomie.

    > Jakoś po dorobieniu UI identycznego z iOS albo Androidem w Wisbar Advance
    > Desktop wcale nie zwalniał, wręcz potrafił być szybszy niż z fabrycznym
    > Today.

    Pozostaje mi wierzyc na slowo.
    Ok, ale co to wg Ciebie oznacza? Totalne lamerstwo programistow? Zmowe
    firm softwareowych z hardwareowymi? Czy programsci tworzacy WM wygineli
    wraz zamknieciem tego projektu?

    > W WP brakuje prawie wszystkiego. W tym rzeczy tak elementarnych jak obsługa
    > plików i lokalny backup. A ten co jest nawet nie obejmuje ustawień apek,
    > więc co prawda system się odtworzy, ale wszystke ustawienia trzeba robić od
    > zera. Łącznie z głównym ekranem

    Hehe, teraz juz nie jest tak zle. Mozna teraz zarzadzac plikami w
    aplikacji Files, byc moze tez zmienilo sie cos w kwestii backupu.
    No widzisz? To samo moglbym powiedziec o PalmOS - jakistam backup pro
    robil szybko dokladna kopie zapasowa ze wszystkimi ustawieniami.
    Ehhhh, gdyby nie usmiercili tego projektu....