  • 41. Data: 2014-09-26 02:01:53
    Temat: Re: Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:m01utm$8bc$1@dont-email.me...

    > czyli Apple nie wymieni tylko wyśle ofiary do sklepu by kupiły sobie
    > nowy? :)

    Nie ulegaj medialnej manipulacji - aby zgiąć iPhone6 Plus (ten duży)
    musisz użyć specjalnie całej siły w rękach naciskając go dokładnie
    w środku. Chyba tylko idiota to zrobi z własnym tabletem...

    A w przypadku iPhone6, tego małego, nawet z całej siły wyginanie
    w rękach w najgorszym przypadku przyłożenia nacisku w środku
    krzywdy mu żadnej nie robi.

    Szansa że to się zdarzy przypadkiem jest w praktyce zerowa,
    bo prędzej poczujesz ból nogi od telefonu "zgniającego" się
    w kieszeni niż że się ten tablet naprawdę zegnie.

    Na 10 milionów sprzedanych iPhone6 na razie zgłoszono 9 przypadków
    wygięcia się - i oczywiste jest dla mnie że ktoś kto wygiął tak iPhone
    aby nie utracić gwarancji będzie zapierał się w żywe oczy że trzymał
    tylko normalnie w kieszeni :-) Apple nie zbiednieje gdy wszystkie 9
    telefonów wymieni na nowe, zapewniam Cię...

  • 42. Data: 2014-09-26 02:13:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    > Alez ja mysle samodzielnie, dlatego Tim nie przekonal mnie do zakupu
    > nowego iPhone'a, niezaleznie od modelu.
    > A kwiatki, ktore wychodza co jakis czas tylko utwierdzaja mnie w tym,
    > ze do dobry kierunek.
    > iPhone nie oferuje w zasadzie niczego wartosciowego, co mogloby mnie
    > sklonic do przesiadki.

    Myślę że właśnie się wahasz czy dobrze zrobiłeś i swoją decyzję
    chcesz przed sobą samym "uzasadnić" sztucznie wyolbrzymiając
    wady tego telefonu i minimalizując jego zalety. Dysonans poznawczy.

    > Smieszne jest zas to, ze firma ktora produkuje software i hardware ma
    > niemal przy kazdym nowym systemie jakies wtopy. No tym razem przeszli juz
    > chyba sami siebie.

    Nie ma w tym nic śmiesznego - błędów nie robi tylko ktoś, kto nic nie robi.
    Wtopy mają wszyscy, mniejsze lub większe ale mają je wszyscy...
    Apple ma to szczęście i za razem pecha, że jest na świeczniku, a więc
    łatwo można taką wtopę Apple rozdmuchać. Bo kto tak naprawdę będzie
    się interesował jakąś wtopą nieliczącego się na rynku producenta?

    > Wyginanie telefonu...gdyby inne tez tak sie giely, ok. Taki urok dachowki
    > w kieszeni. Jak jednak wykazalo zestawienie z Note 3 taki urok dotyczy iP
    > 6 Plus. W przypadku mniejszych telefonow iPhone 6 wypadl najgorzej.

    Miałem dziś ciut więcej czasu, obejrzałem te filmiki, i uważam że
    naprawdę temat jest wyolbrzymiony ponad normalne proporcje.
    Nie ma takich sił działających na telefon noszony normalnie w kieszeni.
    Pod publiczkę zrobiono zadymę, medialny szoł i tyle.

    > Moglbym jeszcze troche wymieniac elementow, ktore po przemysleniu
    > powoduja, ze niezaleznie od ceny nie chce tego telefonu.

    Przekonuj się dłużej... może w końcu sam w to uwierzysz! :-)

  • 43. Data: 2014-09-26 10:50:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Nie ulegaj medialnej manipulacji - aby zgiąć iPhone6 Plus (ten duży)
    > musisz użyć specjalnie całej siły w rękach naciskając go dokładnie
    > w środku. Chyba tylko idiota to zrobi z własnym tabletem...

    oczywiście sprawdziłeś? I jak? wygiął się?

> [...]
    > tylko normalnie w kieszeni :-) Apple nie zbiednieje gdy wszystkie 9
    > telefonów wymieni na nowe, zapewniam Cię...

    przecież twierdzisz, że nie wymieni

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 44. Data: 2014-09-26 12:43:41
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-26 02:13, Pszemol wrote:
> [...]
    > chcesz przed sobą samym "uzasadnić" sztucznie wyolbrzymiając
    > wady tego telefonu i minimalizując jego zalety. Dysonans poznawczy.

    Mhm, doloz do tego jeszcze troche Freuda i analiza bedzie kompletna,
    tylko kozetki nigdzie nie widac ;]

> [...]
    > łatwo można taką wtopę Apple rozdmuchać. Bo kto tak naprawdę będzie
    > się interesował jakąś wtopą nieliczącego się na rynku producenta?

    Chwileczke; maja pecha bo sa na swieczniku? Alez oni tam sie sami ładuja!!
    W zasadzie kazdy keynote rozpoczynaja od tego jak sa swietni i jak
    rozkladaja na lopatki innych.
    Co wiecej, tylko z ust Zlotoustych z Apple slyszalem, ze ich telefon
    jest "best phone ever" a iOS to "best mobile system ever".
    Nastapnie okraszenie czalosci amazingami, awesomami itd.
    Jesli padaja takie stwierdzenia trzeba pozniej ponosic tego konsekwencje
    gdy cos jest nie tak. Takiej bufonady jak robi Apple nigdzie indziej nie
    uswiadczy sie.

> [...]
    > Nie ma takich sił działających na telefon noszony normalnie w kieszeni.
    > Pod publiczkę zrobiono zadymę, medialny szoł i tyle.

    Z pewnoscia w duzym stopniu temat jest na fali, tyle ze wiekszosc
    przypadkow opisanych lub ukazanych w sieci dotyczy ludzi, ktorym
    telefony sie pogiely kieszeniach. Apple wspomina o 9 zgloszeniach i bez
    problemu polegasz na danych firmy, ktora wlicza iPady do segmentu PC,
    daje bumpery jako rozwiazanie problemu z antena. Natomiast w przypadku
    osob, ktorym pogial sie telefon: temat rozdmuchany, przesadzony itd.
    Nie wiem, zobaczymy cos sie dalej z tego wykluje.
    Sa tez takie doniesienia:
    The exact number of iPhone 6 users affected is unknown. The Guardian
    found dozens of people on Twitter whose iPhone 6 or 6 Plus had bent -
    though there are also hundreds more echoing news reports and the
    pictures put up by those who have been affected.
    http://www.theguardian.com/technology/2014/sep/24/ip
    hone-6-plus-bend-pockets-complain

    > Przekonuj się dłużej... może w końcu sam w to uwierzysz! :-)

    Hehe, ja nie łącze telefonu z wiarą, jak to chyba jest w jabłkowych
    kręgach ;]

  • 45. Data: 2014-09-26 16:54:01
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Z pewnoscia w duzym stopniu temat jest na fali, tyle ze wiekszosc
    > przypadkow opisanych lub ukazanych w sieci dotyczy ludzi, ktorym telefony
    > sie pogiely kieszeniach.

    Tak mówią...
    Nic innego mówić nie mogą jeśli chcą skorzestać z gwarancji.

> [...]
    > ktora wlicza iPady do segmentu PC, daje bumpery jako rozwiazanie problemu
    > z antena. Natomiast w przypadku osob, ktorym pogial sie telefon: temat

    Masz jakieś inne dane na tema liczby wygiętych iPhonów?

    Ja nie mam.

> [...]
    > found dozens of people on Twitter whose iPhone 6 or 6 Plus had bent -
    > though there are also hundreds more echoing news reports and the pictures

    No i? Chcesz liczyć wszystkie echa?

    > Hehe, ja nie łącze telefonu z wiarą, jak to chyba jest w jabłkowych kręgach ;]

    Jednak robisz wszystko aby umocnić się w przekonaniu że dobrze zrobiłeś nie
    kupując go.

  • 46. Data: 2014-09-26 16:54:04
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > oczywiście sprawdziłeś? I jak? wygiął się?

    Nie. Oglądałem film z Gizmodo.

    > przecież twierdzisz, że nie wymieni

    Naucz się może czytać, nic takiego nie twierdzę i nie mogę twierdzić.

  • 47. Data: 2014-09-26 19:47:33
    Od: atm <...@v...pl>

    > Jednak robisz wszystko aby umocnić się w przekonaniu że dobrze zrobiłeś nie
    > kupując go.

    Chyba jednak nie, choc fakt ze ceny w EURO AGD sa kuszace.
    Wlasnie wymienilem baterie w poczciwym SGS2 na nowke sztuke oryginal.
    Docelowo zas kupie cos z dobra bateria i dobra optyka.
    Nowy iPhone spelnia tylko jeden warunek :]

    "Co się jednak stanie, gdy zwiększymy baterię Z1 Compact o 300 mAh
    otrzymując wynik 2600 mAh, oraz gdy dodamy do niej tego samego rodzaju
    optymalizacje zużycia energii co w Z3, a oprócz tego zmniejszymy rozmiar
    ekranu jak i jego rozdzielczość? Odpowiedź może być tylko jedna -
    otrzymamy najdłużej działający smartfon na rynku! Z3 Compact absolutnie
    miażdży konkurencję, nie tylko w postaci smartfonów, ale i tabletów,
    oferując czas ciągłego oglądania filmów lub ciągłego przeglądania
    internetu na poziomie około 15 godzin... Nie wierzę, aby ktokolwiek mający
    normalne życie był w stanie rozładować ten telefon w mniej niż dobę, bez
    względu na intensywność użycia. Ja natomiast, nie stosując żadnych
    trybów oszczędzania energii, ani nie wyłączając żadnych powiadomień, a
    tych dostaje całe mnóstwo, dochodziłem do 4 dni bez ładowarki. Absolutny
    rekord, do którego żaden z testowanych przeze mnie telefonów nawet się
    nie zbliżył. Po raz pierwszy musiałem sięgnąć do informacji o baterii w
    ustawieniach, bo zapomniałem kiedy ostatni raz ładowałem Z3 Compact."

    Poki dziala SGS2 wciaz bede go uzywal a gdy padnie wiem co kupie:
    http://antyweb.pl/recenzja-i-porownanie-sony-xperia-
    z3-i-z3-compact-sony-pokazuje-jak-dlugo-powinien-dzi
    alac-kazdy-smartfon/

  • 48. Data: 2014-09-26 20:45:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Nie. Oglądałem film z Gizmodo.

    uległeś medialnej manipulacji

  • 49. Data: 2014-09-26 20:50:09
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

> [...]
    > http://antyweb.pl/recenzja-i-porownanie-sony-xperia-
    z3-i-z3-compact-sony-pokazuje-jak-dlugo-powinien-dzi

    Jesli naładowany rano do 100% nie wytrzymałby mi całego dnia to byłbym
    wtedy zainteresowany dłuższa pracą na baterii. Ale nie mam na razie takiego
    zmartwienia. Ty też nie miałbyś gdybyś ładował telefon w nocy, gdy śpisz, a
    nie czekał do drugiego dnia.

  • 50. Data: 2014-09-26 20:53:24
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > uległeś medialnej manipulacji

    Coś Ci się pomyliło... Oj, nie zabłysnąłeś.