  • Data: 2014-09-27 15:29:05
    Temat: Re: Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message
    news:w52qxocljiz2$.1pmyus6nyug8y.dlg@40tude.net...

    > Oczywiście. Wielokrotnie bywałem na obozach harcerskich. Zwykle jako gość
    > dwa - trzy dni i na taką okazję mam dwusimowego Huawei'a, który nic nie
    > ma,
    > ale bateria trzyma tydzień i zapewnia łączność głosową.

    > A ja używam telefonu. Na przykład, żeby zapytać, czy załoga kajaku, która
    > od godziny nie pojawia się w umówionym punkcie, guzdrze się, czy
    > potrzebuje
    > pomocy.

    > A ja nie muszę dostosowywać swojego życia do cykli ładowania iPhone :)

    Nie, dostosowujesz rodzaj telefonu do potrzeby mając ich kilka różnych.
    I o to chodzi. Nie każdy telefon nadaje się w 100% dobrze na każdą okazję.
    Silny, multimedialny kombajn nie będzie mistrzem czasu pracy na jednym
    ładowaniu, i odwrotnie: mistrz czasu pracy na ładowaniu będzie marny
    w roli smartfona. Te wymagania są między sobą sprzeczne.
    Sam to zauważyłeś i nosisz na kajaki telefon po którym nie płakałbyś
    gdybyś go na jakimś wodospadzie pogubił :-)