  • Data: 2014-09-27 16:42:01
    Temat: Re: Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message
    news:148z46uiavws5.1fdguympl0hza.dlg@40tude.net...

    > A po BB Q5 kupię sobie coś w rodzaju Sony Z3 mini: wodoodporny, kilka dni
    > na jednym ładowaniu. Świetny sprzęt. Gdyby taki wpadł do wiaderka z morską
    > wodą, to wystarczy go opłukać pod kranem i wytrzeć :) Choć to w sumie
    > wydumany problem: kto wrzuca telefon do wiaderka z morską wodą?

    Celowo pewnie nikt :-) Ale jak widać może się to zdarzyć...
    Nie podejmowałbym jednak na tej podstawie decyzji o wyborze nowego
    telefonu - nawet mimo tego, że takie doświadczenie zabolało mnie osobiście.

    Muszę przyglądnąć się temu Z3 mini skoro go tak zachwalacie...
    Może obejrzę go w jakimś lokalnym sklepie i wyrobie sobie opinię.