  • 31. Data: 2012-10-22 09:47:00
    Temat: Re: Nowy egzamin na prawko - jaja z butami
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Jasio napisał(a):
    > A żartobliwie - najpierw Honda by musiała się na gymkhanę zgodzić, bo
    > dysponują prawami autorskimi. Zdaje mi się.

    Siur? Myslalem ze to juz w latach 60-tych sie robilo gymkhany a moze i
    wczesniej.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 32. Data: 2012-10-22 09:57:25
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 19.10.2012 Marcin N <m...@o...pl> napisał/a:

    > To nie jest test awaryjnego hamowania. To bardzo trudny manewr (test
    > łosia), który źle wykonany samochodem kończy się wypadnięciem z trasy, a
    > źle wykonany motocyklem skończy się groźną wywrotką.

    Fstrząsające, a po ulicy kiedyś jechałeś, tam to dopiero się dzieje...

    > W dodatku prawie
    > żaden zdający nie ma ciuchów ochronnych. To jest naprawdę niebezpieczne!

    Jw.

    > Dodatkowo - nie ma gdzie tego ćwiczyć. Ile znasz placów w Trójmieście,
    > które pozwalają bezpiecznie ćwiczyć przy prędkości 50 km/h? Toż taki
    > plac musi mieć ze 200m długości.

    Nie wiem jak w miarę przytomny człowiek, może iść na naukę jazdy do szkółki
    gdzie na placu _nie da się_ pojechać 50.

    > Wg mnie przesadzili i wkrótce wycofają się z tego pomysłu, albo złagodzą
    > ten manewr.

    Tia 30 i po prostej.

    > Kierowców samochodów nie egzaminują w ten sposób. Dlaczego więc
    > motocyklistów chcą?

    Toż to jawna dyskryminacja.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 33. Data: 2012-10-22 10:10:56
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (22 Oct 2012 07:39:39 GMT) ktos podajacy sie za jahi
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > To dlaczego nie zacząć od szutrów? Jak ktoś opanuje łosia na szutrze to
    > na asfalcie będzie się tylko uśmiechał ;) A tak w ogóle to jest
    > dyskryminacja ...

    A dlaczego nie od lodowiska? Jak ktoś opanuje łosia na lodzie to na
    szutrze będzie się tylko uśmiechał :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 34. Data: 2012-10-22 10:29:39
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > Siur? Myslalem ze to juz w latach 60-tych sie robilo gymkhany a moze i
    > wczesniej.

    a ja jestem ciekaw jakim prawem robia gymkhany samochodami, i nie sa to
    Hondy !!

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 35. Data: 2012-10-22 19:50:26
    Od: tomekj <zakos10@_NOSPAM_wp.pl>

    The_EaGle napisal

    > Dla kogoś kto jeździ odnowienie PJ raz na 15 lat nie będzie stanowiło
    > problemu (po za kosztem), ale np dla mojego ojca który jeździł ostatni
    > raz na WFM w 80tym roku i jak by miał dziś wsiąść na R1 to odświeżenie
    > paru podstawowych spraw na pewno by się przydało ;)

    > --
    > Pozdrawiam
    > Rafał

    Racja ;)

  • 36. Data: 2012-10-23 08:26:12
    Od: "jahi" <j...@w...pl>

    Piotr Klimek wrote:

    > Dnia (22 Oct 2012 07:39:39 GMT) ktos podajacy sie za jahi
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > A dlaczego nie od lodowiska? Jak ktoś opanuje łosia na lodzie to na
    > szutrze będzie się tylko uśmiechał :)

    No widzisz, czyli załapałeś absurd...

  • 37. Data: 2012-10-23 09:22:52
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (23 Oct 2012 06:26:12 GMT) ktos podajacy sie za jahi
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > No widzisz, czyli załapałeś absurd...

    Racja, najlepiej rozdawać prawo jazdy bez egzaminu, bo jeszcze ktoś się
    przewróci albo przeziębi podczas jazdy.

  • 38. Data: 2012-10-23 09:40:35
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-18 20:59, Marcin N pisze:

    > Dopuszczą więc do egzaminu w tenisówkach, ale nie dopuszczą w butach
    > motocyklowych.

    Skad ta niechec do tenisowek ?

    > Za co my im płacimy te pensje?

    Nie wiadomo, ale poza pensja kazdy jeden chce sie zapisac w historii

  • 39. Data: 2012-10-23 10:33:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-10-23 09:22, Użytkownik Piotr Klimek napisał:

    > Racja, najlepiej rozdawać prawo jazdy bez egzaminu, bo jeszcze ktoś się
    > przewróci albo przeziębi podczas jazdy.

    Porozmawiaj z kimś kto w USA robił PJ.

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2012-10-23 10:37:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-23, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Porozmawiaj z kimś kto w USA robił PJ.

    No i? Nie rozumiem tego glupiego przekonania, ze wszystko co z USA czy zachodu
    jest z difoltu zajebiste i lepsze od naszego.

    --
    Artur
    ZZR 1200