-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 24 Oct 2012 17:41:24 +0200
From: Monster <a...@o...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:16.0) Gecko/20121010 Thunderbird/16.0.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Nowy egzamin na prawko - jaja z butami
References: <k5pjis$pj$1@news.task.gda.pl>
<50808372$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
<k5r1ec$ags$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<s...@p...homelinux.net>
<50811fae$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@p...homelinux.net>
<k5rgnj$rju$2@node1.news.atman.pl>
<s...@p...homelinux.net>
<k5rjmi$tkh$1@news.task.gda.pl>
<s...@p...homelinux.net>
<g...@n...chmurka.net> <k66ecj$9n3$2@news.task.gda.pl>
<k66p8k$et6$1@node1.news.atman.pl> <k68232$2g7$1@news.task.gda.pl>
<k689t4$prv$2@node2.news.atman.pl> <k68aaf$k5t$1@news.task.gda.pl>
<k68b60$kc6$1@mx1.internetia.pl>
<5087b2e4$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
<k68dbb$1tfc$1@adenine.netfront.net>
In-Reply-To: <k68dbb$1tfc$1@adenine.netfront.net>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 121024-0, 2012-10-24), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 21
Message-ID: <50880c20$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.185.223.124
X-Trace: 1351093280 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26687 79.185.223.124:4879
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:659817
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-10-24 11:45, Magic pisze:
> W dniu 2012-10-24 11:20, Bartłomiej Kacprzak pisze:
> > Mnie też uczyli, że podczas hamowania _oboma_ hamulcami dociąża się tył
> > aby zwiększyć efektywność i skrócić drogę hamowania.
>
> Przede wszystkim tylny hamulec powoduje dociśnięcie całego motocykla do
> jezdni i zwiększenie przyczepności. Bardzo ładnie było to czuć na
> policyjnym Gutku ze zintegrowanym systemem - cały motocykl równo
> przysiadał. Dla mnie zupełnie naturalne jest życie najpierw tylnego
> hamulca a dopiero potem przodu. Tyłu używam też do korekt prędkości w
> łukach. Poza tym nawet jeśli rozkład sił hamowania wynosiłby 20% tył/80%
> przód to nadal wolę wykorzystywać te dodatkowe 20% zamiast polegać tylko
> na przednich zaciskach.
>
Bardzo miło też odczuwa się efekty na nienurkującym przodzie,tylny
hamulec jest wyraźnie skuteczniejszy.
--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem
Następne wpisy z tego wątku
- 24.10.12 17:44 Monster
- 24.10.12 21:17 Mikolaj Jopczynski
- 24.10.12 23:19 Tadzik
- 25.10.12 00:05 marcin
- 25.10.12 08:38 Roman Niewiarowski
- 25.10.12 08:41 Roman Niewiarowski
- 25.10.12 09:01 Kamil Nowak 'Amil
- 25.10.12 09:07 Kamil Nowak 'Amil
- 25.10.12 09:20 jahi
- 25.10.12 09:47 Bartłomiej Kacprzak
- 25.10.12 11:53 zarafiq
- 25.10.12 12:09 Bartłomiej Kacprzak
- 25.10.12 12:17 AZ
- 25.10.12 13:51 Tadzik
- 25.10.12 13:52 Marcin N
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=