eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleNowy egzamin na prawko - jaja z butamiRe: Nowy egzamin na prawko - jaja z butami
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 24 Oct 2012 17:41:24 +0200
    From: Monster <a...@o...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:16.0) Gecko/20121010 Thunderbird/16.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Nowy egzamin na prawko - jaja z butami
    References: <k5pjis$pj$1@news.task.gda.pl>
    <50808372$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    <k5r1ec$ags$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <50811fae$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <k5rgnj$rju$2@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <k5rjmi$tkh$1@news.task.gda.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <g...@n...chmurka.net> <k66ecj$9n3$2@news.task.gda.pl>
    <k66p8k$et6$1@node1.news.atman.pl> <k68232$2g7$1@news.task.gda.pl>
    <k689t4$prv$2@node2.news.atman.pl> <k68aaf$k5t$1@news.task.gda.pl>
    <k68b60$kc6$1@mx1.internetia.pl>
    <5087b2e4$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
    <k68dbb$1tfc$1@adenine.netfront.net>
    In-Reply-To: <k68dbb$1tfc$1@adenine.netfront.net>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 121024-0, 2012-10-24), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 21
    Message-ID: <50880c20$0$26687$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.185.223.124
    X-Trace: 1351093280 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26687 79.185.223.124:4879
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:659817
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-10-24 11:45, Magic pisze:
    > W dniu 2012-10-24 11:20, Bartłomiej Kacprzak pisze:
    > > Mnie też uczyli, że podczas hamowania _oboma_ hamulcami dociąża się tył
    > > aby zwiększyć efektywność i skrócić drogę hamowania.
    >
    > Przede wszystkim tylny hamulec powoduje dociśnięcie całego motocykla do
    > jezdni i zwiększenie przyczepności. Bardzo ładnie było to czuć na
    > policyjnym Gutku ze zintegrowanym systemem - cały motocykl równo
    > przysiadał. Dla mnie zupełnie naturalne jest życie najpierw tylnego
    > hamulca a dopiero potem przodu. Tyłu używam też do korekt prędkości w
    > łukach. Poza tym nawet jeśli rozkład sił hamowania wynosiłby 20% tył/80%
    > przód to nadal wolę wykorzystywać te dodatkowe 20% zamiast polegać tylko
    > na przednich zaciskach.
    >
    Bardzo miło też odczuwa się efekty na nienurkującym przodzie,tylny
    hamulec jest wyraźnie skuteczniejszy.

    --
    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: