  • 191. Data: 2011-01-05 01:26:55
    Temat: Re: Nowy bat na kierowców? ;-)
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 03 Jan 2011 17:23:08 +0100, Arek napisał(a):

    > I gdzie tu wspomniane bezprawie?

    Ano widzisz, obowiązek dotyczy wskazania komu się powierzyło, a nie kto
    kierował.
    Komu powierzyłem wiem, natomiast kto kierował nei mam pojęcia, nie
    widziałem.

    --
    ___________ (R)

  • 192. Data: 2011-01-05 01:27:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 04 Jan 2011 08:25:51 +0100, Arek napisał(a):

    > I tego wymaga SM (nawet wysiliłem się, i przytoczyłem już w tym wątku
    > dokładne zapisy na druczku). Jeżeli się nie wskaże to zgodnie z tym co
    > dużo wcześniej napisałem dostaje się mandat.

    Na druczku jest żądanie wskazania kto w oznaczonym miejscu i czasie
    kieroweał. Dalej sa pouczenia.

    --
    ___________ (R)

  • 193. Data: 2011-01-05 01:29:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 30 Dec 2010 01:08:48 +0100, J.F. napisał(a):

    > Przy jakosci tych wydrukow nie jest to trudne, ale myslisz ze
    > wystarczy ? Mylisz sie, znow wroci pytanie "komu pan powierzyl
    > pojazd".

    'Autostopowiczowi, którego zabrałem w miejscowości X. Byłem zmęczony,
    zapytałem, czy ma uprawnienia i czy może prowadzić pojazd, odpowiedział, że
    tak. Ja przesiadłem się na tył i zasnąłem. Z rozmowy jaką z nim prowadziłem
    zanim zasnąłem pamiętam, że ma na imie Jarosław i mieszka w Wrocławiu.'

    --
    ___________ (R)

  • 194. Data: 2011-01-05 01:29:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 30 Dec 2010 10:54:27 +0100, MarcinJM napisał(a):

    > wg. ktorego paragrafu?

    Z 97kw - został zmieniony z początkiem roku.

    --
    ___________ (R)

  • 195. Data: 2011-01-07 11:33:10
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Na druczku jest żądanie wskazania kto w oznaczonym miejscu i czasie
    > kieroweał. Dalej sa pouczenia.

    Na druczku masz dwie opcje, możesz wybrać jedną, pierwsza to faktycznie
    wskazanie kierującego, a druga to wskazanie komu powierzyłeś pojazd.
    Nikt Cię nie zmusza do wybranie pierwszej.

    A.

  • 196. Data: 2011-01-07 11:37:04
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Ano widzisz, obowiązek dotyczy wskazania komu się powierzyło, a nie kto
    > kierował.
    > Komu powierzyłem wiem, natomiast kto kierował nei mam pojęcia, nie
    > widziałem.

    Jak już napisałem, są dwa punkty. Pytanie o kierującego jest zasadne,
    ale nie musisz na nie odpowiadać. Drugie pytanie tyczy się osoby której
    powierzyłeś samochód i na nie musisz odpowiedzieć.

    A.

  • 197. Data: 2011-01-07 11:40:23
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > A ten artykuł nakłada obowiązek podania... No, Areczku, kierującego, czy
    > może kogoś innego?

    Ty musisz wiedzieć komu powierzyłeś samochód. Nic więcej Cię nie
    interesuje. Oni sobie będą ustalać dalej. Nie wiesz dostajesz mandat,
    tak jak napisałem.

    A.

  • 198. Data: 2011-01-07 19:26:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 07 Jan 2011 11:33:10 +0100, Arek napisał(a):

    > Na druczku masz dwie opcje, możesz wybrać jedną, pierwsza to faktycznie
    > wskazanie kierującego, a druga to wskazanie komu powierzyłeś pojazd.
    > Nikt Cię nie zmusza do wybranie pierwszej.

    A co mnie obchodzi, co sobie strasz wiejska naskrobała? Wałne jest, czego
    żądają, a ich żadnie brzmi 'wskazanie kto kierował pojazdem'. I mogą sie
    walić.

    --
    ___________ (R)

  • 199. Data: 2011-01-07 19:26:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 07 Jan 2011 11:37:04 +0100, Arek napisał(a):

    > Jak już napisałem, są dwa punkty. Pytanie o kierującego jest zasadne,
    > ale nie musisz na nie odpowiadać. Drugie pytanie tyczy się osoby której
    > powierzyłeś samochód i na nie musisz odpowiedzieć.

    Nie ma dwóch punktów. Jest jedno pytanie, dalej to juz formularze,

    --

  • 200. Data: 2011-01-07 19:27:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 07 Jan 2011 11:40:23 +0100, Arek napisał(a):

    > Ty musisz wiedzieć komu powierzyłeś samochód. Nic więcej Cię nie
    > interesuje. Oni sobie będą ustalać dalej. Nie wiesz dostajesz mandat,
    > tak jak napisałem.

    Ale ja wiem - nieznajomemu mężczyźnie.
    --