  • 181. Data: 2011-01-04 11:17:47
    Temat: Re: Nowy bat na kierowców? ;-)
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-01-04 11:06, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Arek" <a...@a...pl>

    > Wydaje mi się, że bzdurzysz od początku.

    Tu się w pełni z Tobą zgadzam: wydaje Ci się.

    A.

  • 182. Data: 2011-01-04 11:24:35
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl>

    > I tego wymaga SM (nawet wysiliłem się, i przytoczyłem już w tym wątku
    > dokładne zapisy na druczku). Jeżeli się nie wskaże to zgodnie z tym co
    > dużo wcześniej napisałem dostaje się mandat.

    No i jak się widzi, że nie ma podstaw to się mandatu nie przyjmuje.

    > A to, że ktoś sobie wymyślił na newsach, że żądają sprawcy i dlatego można
    > ich olać, to już problem pomysłodawcy i tym co łykają wszystko co ktoś
    > napisze.

    MZ po prostu nie umiesz czytać i pisać. Wyrwałeś z kontekstu zdanie, które
    mówiło o kierującym wyłącznie w sensie tego przepisu.

  • 183. Data: 2011-01-04 11:24:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 04 Jan 2011 08:22:43 +0100 osobnik zwany Arek wystukał:

    > Może to zadziała, może z litości ktoś odpuści:)

    fak, chorych się leczy nie karze.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 184. Data: 2011-01-04 12:30:25
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-01-04 11:24, masti pisze:

    > fak, chorych się leczy nie karze.

    Tak się objawia stres związany z nieumiejętnością przeczytania co jest
    na druczku od SM?

    A.

  • 185. Data: 2011-01-04 12:39:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 04 Jan 2011 12:30:25 +0100 osobnik zwany Arek wystukał:

    widocznie u Ciebie tak.

  • 186. Data: 2011-01-04 12:58:00
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-01-04 11:24, niusy.pl pisze:

    > No i jak się widzi, że nie ma podstaw to się mandatu nie przyjmuje.

    Jak się nie widzi co jest napisane, to można również nie dostrzec
    podstaw. Zgadzam się, to jest możliwe.

    > MZ po prostu nie umiesz czytać i pisać. Wyrwałeś z kontekstu zdanie,
    > które mówiło o kierującym wyłącznie w sensie tego przepisu.

    Jakie znowu wyrwane z kontekstu zdanie, przytoczyłem prawie cały druk od
    SM.

    A.

  • 187. Data: 2011-01-04 12:58:44
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-01-04 12:39, masti pisze:

    > widocznie u Ciebie tak.

    iLe mAsZ lAt i sĄd kLIkAsz?

    A.

  • 188. Data: 2011-01-04 13:09:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 04 Jan 2011 12:58:44 +0100 osobnik zwany Arek wystukał:

    > iLe mAsZ lAt i sĄd kLIkAsz?

    w przeciwieństwie do Ciebie nie mam 12 lat

  • 189. Data: 2011-01-05 01:24:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 30 Dec 2010 12:58:08 +0100, Arek napisał(a):

    > Za co dostajesz stosowną karę i jest git.

    Stosowna kara za powyższe to.... nic.

    --
    ___________ (R)

  • 190. Data: 2011-01-05 01:25:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 30 Dec 2010 13:38:25 +0100, Arek napisał(a):

    > Zwykle powołują się na art. 97 kodeksu wykroczeń w związku z art. 78
    > ust. 4 ustawy Prawo o ruchu drogowym.
    >
    > Jesteś w stanie wykazać, że nie zasadnie?

    A ten artykuł nakłada obowiązek podania... No, Areczku, kierującego, czy
    może kogoś innego?

    --