  • 171. Data: 2011-01-03 17:25:43
    Temat: Re: Nowy bat na kierowców? ;-)
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-01-03 17:21, Bydlę pisze:

    > Ale wciąż błędnie.
    >
    > Osobiście możesz wziąć ślub, napisać list, czegoś dopilnować...
    > Nie możesz osobiście lubić kogoś, osobiście mieć zdania na jakiś temat
    > czy osobiście być niepewnym.
    > To jest fizycznie niemożliwe.
    > :-)

    Fizycznie powiadasz?

    A.

  • 172. Data: 2011-01-03 17:35:08
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Arek wrote:
    > W dniu 2011-01-03 15:51, Bydlę pisze:
    >
    > [...]
    >
    > I co to wnosi?

    Nie wiadomo jak traktować twoje wypowiedzi, skoro "osobiście" nie jesteś
    pewien.
    Ta konstrukcja nie ma sensu.
    Rodzi się pytanie, czy reszta wypowiedzi go ma...

    > A kogo?

    Nie czytać kogo, a czytać co.
    Wystarczy przeczytać przepis, na który się powołują.

    > Najwyraźniej mam problemy z czytaniem

    Tak, ta dyskusja dowodzi tego dobitnie.

    > bo ja widzę czarno na białym, że
    > właściciel lub posiadacz pojazdu jest obowiązany wskazać na żądanie
    > uprawnionego organu, komu powierzył pojazd do kierowania i tyle.

    QJJP! Widzisz co piszesz, ale wciąż nie rozmiesz?

    Gdzie tam jest napisane, że masz wskazać kto KIEROWAŁ pojazdem?
    Masz wskazać komu dałeś samochód, nie kto nim kierował!

    Dlatego żądanie wskazania kierującego jest bezprawne, bo przepis
    wyraźnie mówi o wskazaniu osoby, której dałeś kluczyki, nie kto kierował!

    > Ale po co mam go cytować?

    Bo co trochę powołujesz się na wskazanie kierującego, a takiego przepisu
    nie ma.
    Dlatego chcę, byś wskazał taki przepis, skoro sądzisz, że istnieje.

    > Podałem dokładnie który to.

    Nie. Podajesz treść przepisu o żądaniu wskazania, komu powierzyłeś
    samochód, (pojazd), nie kto nim kierował.

    > Jak na razie
    > starasz się udowodnić, że go na oczy nie widziałeś.

    Tak, na oczy nie widziałem przepisu żądającego wskazania osoby, która
    kierowała pojazdem.
    Przecież cały czas o tym piszę używając dokładnie tych wyrazow.

    > To jeszcze raz zapytam, na jakiej podstawie twierdzisz, że to jest
    > bezprawne?

    Bo przepis mówi o wskazaniu osoby, której dałeś samochód (pojazd), a nie
    o wskazaniu kierującego.
    Więc żądanie wskazania kierującego jest bezprawne, bo przepis mówi o
    wskazaniu osoby, której powierzyłeś pojazd.
    Nie o wskazaniu kierującego.

    > Bo cały czas wypisujesz jakieś ogólniki z których kompletnie
    > nic nie wynika.

    ???
    Piszę ci cały czas to samo, że przepis nie mówi o wskazywaniu kierującego.
    To wg ciebie jest ogólnik?
    To jeszcze raz, może dotrze: przepis nie mówi o wskazaniu kierującego.
    Jeśli wydaje ci się, że jest inaczej, to zacytuj ten przepis, który wg
    ciebie mówi o wskazaniu kierującego.

    --
    Bydlę

  • 173. Data: 2011-01-03 19:37:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości news:

    > Na to wygląda, ale pocieszam się, że nie ja jedyny. Sądy, adwokaci i inni
    > najwyraźniej również, więc chyba nie jest ze mną tak źle. Może kiedyś
    > dowiem się od grupowych guru o co chodzi,

    IMO Twojemu interlokutorowi chodziło o to, że masz wskazać komu powierzyłeś
    auto i tylko tyle.
    A co on z tym zrobił, czy w danym momencie kierował czy nie, to już nie
    Twoja brocha i dalszej odpowiedzialności nie ponosisz.

  • 174. Data: 2011-01-03 20:30:28
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-01-03 17:35, Bydlę pisze:

    > Nie czytać kogo, a czytać co.
    > Wystarczy przeczytać przepis, na który się powołują.

    Dokładnie pytanie *co* czytać - to co jest na mandatach czy to co ktoś
    napisał sobie na newsach?

> [...]
    >
    > Dlatego żądanie wskazania kierującego jest bezprawne, bo przepis
    > wyraźnie mówi o wskazaniu osoby, której dałeś kluczyki, nie kto kierował!

    No dobra, nie chce mi się dywagować o czym Ty możesz pisać. Poniżej
    przykład mandatu jaki się otrzymuje od SM:

    "
    Przypadek 1. [...]
    Przypadek 2. wypełnia właściciel/użytkownik pojazdu wskazując
    kierującego pojazdem lub innego użytkownika

    Świadom treści art. 78 ust. 4 ustawy prawo o ruchu drogowym (właściciel
    lub posiadacz pojazdu jest obowiązany wskazać na żądanie uprawnionego
    organu, komu powierzył pojazd do kierowania lub użytkowania w oznaczonym
    czasie, chyba że pojazd został użyty wbrew jego woli i wiedzy przez
    nieznaną osobę, czemu nie mógł zapobiec) oświadczam, że (wstawić znak X)
    osobą:
    1. [] kierującą pojazdem
    2. [] użytkującą pojazd o nr rej....., którym popełniono wykroczenie
    drogowe...
    [...]

    Przypadek 3. Oświadczam, że nie wiem kto kierował pojazdem, którym
    popełniono wykroczenie opisane w raporcie mimo, że jako
    właściciel/użytkownik pojazdu jestem zobowiązany wskazać uprawnionemu
    organowi komu użyczyłem pojazd do kierowania.
    [...]
    "

    W którym miejscu ten mandat jest bezprawny?

    To było by tyle w kwestii umiejętności czytania i rozumienia.

    A.

  • 175. Data: 2011-01-03 20:31:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 03 Jan 2011 20:30:28 +0100 osobnik zwany Arek wystukał:

    > W którym miejscu ten mandat jest bezprawny?
    >
    > To było by tyle w kwestii umiejętności czytania i rozumienia.

    skoro nie odróżniasz tego komu powierzyłem od tego kto kierował to masz
    problem

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 176. Data: 2011-01-03 21:29:07
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-01-03 20:31, masti pisze:

    > skoro nie odróżniasz tego komu powierzyłem od tego kto kierował to masz
    > problem

    Skoro nie potrafisz czytać to masz większy problem:)

    A.

  • 177. Data: 2011-01-03 23:55:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 03 Jan 2011 21:29:07 +0100 osobnik zwany Arek wystukał:

    > Skoro nie potrafisz czytać to masz większy problem:)

    zamiast się zapierać to wykaż dlaczego to ty umiesz czytać?
    i dlaczego, według Ciebie, po polsku znaczy to to samo.

  • 178. Data: 2011-01-04 08:22:43
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-01-03 23:55, masti pisze:
    > Dnia pięknego Mon, 03 Jan 2011 21:29:07 +0100 osobnik zwany Arek wystukał:

    > zamiast się zapierać to wykaż dlaczego to ty umiesz czytać?
    > i dlaczego, według Ciebie, po polsku znaczy to to samo.

    Nie mam najmniejszego zamiaru kopać się z koniem. Jak dostaniesz mandat
    od SM, zawsze możesz wysłać takie pismo:

    "
    Nie mogę wybrać opcji drugiej oraz punktu drugiego i wskazać komu
    powierzyłem pojazd, bowiem wydaje mi się, że w punkcie gdzie chcecie
    abym wskazał komu powierzyłem pojazd, to pytacie o sprawcę a to nie jest
    zasadne, tak powiedział Bydlę na newsach.

    A jeżeli nie odróżniacie tego komu powierzyłem od tego kto kierował to
    macie problem.
    "

    Może to zadziała, może z litości ktoś odpuści:)

    Pozdrawiam,
    A.

  • 179. Data: 2011-01-04 08:25:51
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-01-03 19:37, Cavallino pisze:

> [...]
    > A co on z tym zrobił, czy w danym momencie kierował czy nie, to już nie
    > Twoja brocha i dalszej odpowiedzialności nie ponosisz.

    I tego wymaga SM (nawet wysiliłem się, i przytoczyłem już w tym wątku
    dokładne zapisy na druczku). Jeżeli się nie wskaże to zgodnie z tym co
    dużo wcześniej napisałem dostaje się mandat.

    A to, że ktoś sobie wymyślił na newsach, że żądają sprawcy i dlatego
    można ich olać, to już problem pomysłodawcy i tym co łykają wszystko co
    ktoś napisze.

    A.

  • 180. Data: 2011-01-04 11:06:09
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl>

> [...]
    > macie problem.
    > "
    >
    > Może to zadziała, może z litości ktoś odpuści:)

    Wydaje mi się, że bzdurzysz od początku.