    From: Arek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowy bat na kierowców? ;-)
    Date: Tue, 11 Jan 2011 16:55:27 +0100
    <3...@b...softax.pl> <c1.01.3Nvp9V$JOu@mike.oldfield.org.pl>
    <ifdinj$qg6$16@news.onet.pl> <c1.01.3Nvw9w$JP4@mike.oldfield.org.pl>
    <ifhs4g$9h5$1@inews.gazeta.pl> <ifhsre$fnj$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ifhug1$g0d$1@inews.gazeta.pl> <ifi6es$agc$1@inews.gazeta.pl>
    <ifk57o$dv1$3@inews.gazeta.pl> <ifladr$ah1$1@inews.gazeta.pl>
    <ifs7oj$2p0$1@inews.gazeta.pl> <ifsnpu$niv$1@cougar.axelspringer.pl>
    <ifsqup$261$1@inews.gazeta.pl>
    <4d21f02c$0$2448$65785112@news.neostrada.pl>
    <ifst5c$8ur$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3P0CWh$JPW@mike.oldfield.org.pl>
    <ig6qch$j5c$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3P1vNk$JPw@mike.oldfield.org.pl>
    <igejlp$aa9$2@inews.gazeta.pl> <c1.01.3P3tRK$02D@mike.oldfield.org.pl>
    <igha3k$cmf$1@inews.gazeta.pl> <ighicv$1p4g$1@news2.ipartners.pl>
    <ighksp$g26$1@inews.gazeta.pl> <ighqj8$1t59$1@news2.ipartners.pl>

    > To rozumiem ciąg dalszy korespondencji?

    > Innymi słowy proponują mi Państwo w pisać w miejscu nr 2 osobę, której
    > powierzyłem pojazd, mimo że ten punkt dotyczy faktycznego użytkownika?
    >
    > Mam podstawy sądzić, że namawiają mnie Państwo do poświadczania nieprawdy.

    Tak, proponujemy państwo zgodnie z treścią art. 78 [...], wskazać na
    otrzymanym druku osobę, której *powierzył* Pan pojazd.

    Odpowiadając na Pana niczym nie uzasadnione wątpliwości, ten punkt nie
    tyczy się faktycznego użytkownika, jeżeli wszystko zawiedzie proponujemy
    jeszcze raz przeczytać go na spokojnie. Aby to Panu ułatwić pozwalamy go
    sobie ponownie zacytować:

    "2. [] *użytkującą* pojazd o nr rej....., *którym* popełniono wykroczenie
    drogowe... "

    W przypadku dalszych pytań, służymy dalszymi konsultacjami z zakresu
    czytania ze zrozumieniem. Z wyrazami szacunku Straż Gminna Biały Bór.

    A.