  • Data: 2011-01-12 15:55:06
    Temat: Re: Nowy bat na kierowców? ;-)
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A dlaczegóż dopiero teraz pastwo o to pytają? Mogę to zrobić ale
    > niestety na otrzymanym
    > druku nie takiego miejsca, aby treść oświadczanie odpowiadała prawdzie.

    Na pierwszym druku, który Pan otrzymał od Straży Miejskiej była taka
    pozycja, co też w następnych pismach było powtórnie cytowane. Niestety
    nie możemy brać na siebie odpowiedzialności Pana problemów z czytaniem.
    Chociaż jak zawsze staramy się służyć pomocą.

    > Ja mogę ewentualnie wskazać komu powierzyłem pojazd, ale nie wskażę
    > kto go użytkował, bo nie muszę.

    Zgodnie z ustawą druk zawiera pozycję gdzie należy podać komu powierzył
    pan pojazd do *użytkowania*, zgodnie z art. 78 itp. Owszem może Pan
    również podać kto go w tym czasie użytkował, ale nie jest Pan do tego
    zobligowany.

    Pozdrawiamy i życzymy powodzenia w dalszej nauce czytania ze
    zrozumieniem, jak zwykle do Państwa usług oraz z wyrazami szacunku Straż
    Miejska.

    Tak nawiasem, Ty naprawdę tego nie rozumiesz czy tylko się głupio zgrywasz?