  • Data: 2010-12-29 12:58:11
    Temat: Re: Nowy bat na kierowców? ;-)
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl>

    > Tak samo demoralizujaca jest zapowiedz, ze nie bedzie sie karac za +10.
    > To idiotyzm. Ograniczenia nalezy zweryfikowac (byly szumne zapowiedzi,
    > wyszlo jak zwykle), 80-90% zlikwidowac, a nastepnie surowo karac za
    > najdrobniejsze przekroczenie. Tym sposobem jest szansa, ze za 10 lat
    > bedzie w miare normalnie.

    Nie, należy zastąpić ograniczenia znakami informującymi o trudności drogi.
    Kryterium prędkości nic zupełnie nie znaczy. Kierowca może dobrze lub źle
    znać drogę. Może być mniej lub bardziej zmęczony. Droga może być sucha,
    zaśnieżona lub zalodzona. Można jechać drogą bezpiecznie, jechać wolniej
    niebezpieczenie i niebezpiecznie zatrzymać się. Nic kompletnie nie wynika z
    postawienia znaku podającego jakąkolwiek prędkość. To jak już pisałem służy
    tylko podporządkowywaniu społeczeństwa a nie zapewnianiu jakiegokolwiek
    bezpieczeństwa.