  • Data: 2010-12-29 13:39:14
    Temat: Re: Nowy bat na kierowców? ;-)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J,

    > Ale to po pierwsze pasa zabraklo,

    Nic nie brakło - piszę, że na drugiej jezdni.

    > po drugie - moze trzeba zwolnic bo sie rozni kreca, po trzecie -
    > kazdy chce obejrzec :-)

    A z tyłu się kompletnie "ształuje". I tirmani ruch regulują. Jak
    dobrze, że już nie muszę jeździć A4 :) Niedawno tak trochę policzyłem
    i wyszło mi, że przez 12 lat na A4 przejechałem prawie 200 kkm.
    Porzygać się można.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl