  • Data: 2010-12-29 10:17:49
    Temat: Re: Nowy bat na kierowców? ;-)
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-29 10:03, J.F. pisze:

    > A ja nie patrze jakie sa ograniczenia, jade ile mi sie podoba, i przez
    > ostatnie 5 lat tez jeden mandat zaplacilem :-)

    Ale ja tez nie patrze na ograniczenia. Jade tak, zeby mi bylo komfortowo
    a innym bezpiecznie, bez napinania sie. Srednia nie klamie.

    > To sie chyba myli, bo jak pamietam to cos 85% pijanych zostalo
    > skazanych za ponad 0.5%. U nas jak juz sie pije to duzo.

    Tego nie wiem, nie chce mi sie wnikac. Nie sadze, zeby mial powod
    naginac fakty, bo i po co?
    Zreszta przyznal, ze niepodawanie przez media ilosci zatrzymanych
    nietrzezwych i "nietrzezwych" bez podania sumarycznej ilosci kontroli to
    ogromne naduzycie. Podawal mi te proporcje, ale nie pamietam.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl