  • Data: 2010-12-29 08:07:19
    Temat: Re: Nowy bat na kierowców? ;-)
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4d1a7330$0$2505$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dość podobnie to wygląda.
    >
    > Są gminy gdzie z fotoradarów pochodzi bardzo istotna część ich budżetu (u
    > rekordzistów ponoć to połowa budżetu). Gmina więc żeby nie zbankrutować
    > musi dbać o to żeby kierowcy przekraczali prędkość.
    >
    > To zachęca do pewnych rozwiązań drogowych które wpływy z fotoradarów
    > zwiększają.
    >
    > Warto więc żeby teren zabudowany zaczynał i kończył się gdzieś w lesie,
    > albo szczerym polu, kilometry od pierwszych zabudowań.
    > Oczywiście znak jest, zgodny z rozporządzeniem i należy tam jechać
> [...]

    To nie płakać, że oszukują, tylko napisać do; posła, gazety, TV, policji,
    św Mikołaja,...,
    że ograniczenia nie mają podstaw.
    Mnie się nie chce, i jadę 30, 40, 50 km/h, nawet w lesie.
    Jeżeli jadę szybciej i mnie "radar złapie" - płacę i nie narzekam,
    że gminy (policja) to bydło, złodzieje,...,
    tylko myślę sobie - "debilu nie widziałeś znaku to płać"
    Dixi.

    Artur(m)