eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowy bat na kierowców? ;-)Re: Nowy bat na kierowców? ;-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.giganews.c
    om!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!s5g2000y
    qm.googlegroups.com!not-for-mail
    From: WS <L...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowy bat na kierowców? ;-)
    Date: Tue, 28 Dec 2010 11:11:47 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 32
    Message-ID: <f...@s...googlegroups.com>
    References: <ifacsc$i42$1@news.onet.pl> <i...@p...onet.pl>
    <ifauqp$bti$1@news.net.icm.edu.pl> <i...@p...onet.pl>
    <ifd5be$k67$1@news.net.icm.edu.pl>
    <7...@d...googlegroups.com>
    <u...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 89.76.244.156
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    X-Trace: posting.google.com 1293563507 28041 127.0.0.1 (28 Dec 2010 19:11:47 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Dec 2010 19:11:47 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: s5g2000yqm.googlegroups.com; posting-host=89.76.244.156;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2)
    Gecko/20100115 Firefox/3.6,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2338178
    [ ukryj nagłówki ]

    On 28 Gru, 19:57, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Teoria. W pratyce zauwaz ze jak jest powod do zwolnienia na drodze o
    > duzym natezeniu ruchu, to sie robi korek. Jakos przy wiekszej
    > predkosci przepustowosc jest wieksza.

    Tego typu obliczenia widzialem w jakiejs ksiazce... wychodzila max
    przepustowosc przy trzydziestu kilku, autor twierdzil, ze w praktyce
    przez mniejsze odstepy jest to czterdziesci kilka...

    Spojrz na miejskie
    > drogi - predkosc czasem 70-80, a odstep 10m.
    > I trudno go nazwac niebezpiecznym, bo jakos stluczek przy tym nie ma.

    Mam widok z okna na taka droge 2x2pasy... do czasu zrobienia osobnego
    pasa do lewoskretu (i swiatel przy okazji) praktycznie codziennie
    byla stluczka typu ktos stoi na lewym, jadacy za nim widzi go, wjezdza
    w wolne miejsce na prawym pasie (mial sporo czasu to ladnie sie
    wpasowal) a kolejny juz w bagaznik stojacego bo jest za blisko,
    wczesniej niczego nie widzial a prawy pas pelny ;)


    > >Wezmy np. ten Twoj przyklad
    > >niech beda odstepy 100m przy predkosci 100km/h i 10m przy 40km
    >
    > Ten przyklad to z kompletnie z sufitu wziety.

    Zgadzam sie, ze bez sensu, ale autor posta na ktory odpowiadalem
    napisal (no, moze troszke doprecyzowalem jego mysl :) ), ze lepsze
    odstepy co 100m niz co 10m przy ogr. 40km/h, wiec do porownania
    przyjolem 100km/h dla tych wiekszych odstepow...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: