    From: Marcin Jan <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowy bat na kierowców? ;-)
    Date: Mon, 27 Dec 2010 17:55:57 +0100

    W dniu 10-12-27 17:09, Robert_J pisze:

    > Mnie zastanawia inna rzecz, a właściwie kilka rzeczy:
    > 1. Jeśli autostrada czy inna droga jest remontowana i jakiś odcinek nie
    > da się jechać szybko to wtedy można bezkarnie "nadrobić" bo średnia
    > będzie akurat ;-). Postoi parę minut na "wahadle", a potem depnie do 180
    > i będzie git. Bo nie wierzę że na czas remontów ktoś to będzie
    > przeprogramowywał. Nie nadążyliby z tym ;-)))
    > 2. Czy aby rzeczywiście jest to zgodne z prawem, bo ja osobiście mam
    > wątpliwości.
    > 3. Jak ten system zacznie działać to może okazać się, że w zasadzie
> [...]

    myślę że zrobi fotkę na pierwszej bramce na drugiej jak będzie git to do
    kosza z foto. Bo jeśli nie będzie fotek to system będzie można uwalić
    podając dowolne dane innego kierowcy (np. brata, teścia etc.). Jeśli on
    się nie przyzna to organ który chce wystawić mandat będzie musiał
    dowieść kto prowadził. A mamy słowo przeciw słowu. Więc sąd umorzy z
    powodu nie wykrycia sprawcy. Żeby nie było na koniec dodam że nie
    dostanie kary właściciel pojazdu za nie wskazania bo przecież wskazał
    komu ów pojazd powierzył, ale że tamten się nie przyznaje to już inna
    bajka - patrz wyżej.
    pozdrawiam
    marcin