  • Data: 2011-07-05 09:40:55
    Temat: Re: Nowy Play Online na Kartę All Inclusive
    Od: Pendrive <P...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Obecni klienci mogą przejść do nowej oferty Play Online na Kartę
    > wpisując kod *163# i zatwierdzając go zieloną słuchawką.

    przestrzegam przed jakąkolwiek zmianą jakiejkolwiek usługi w play
    użytkowników przed dokładnym przeczytaniem regulaminu danej usługi.
    Niestety po tygodniu korzystania z play (przejscie z abonamentu orange
    na karte play) zdałem sobie sprawe z faktu ze siec robi praktycznie
    wszystko by pozbawić uzytkowników nabyrtych pakietów, minut, sms itp.
    spraw praktycznie zawsze przy jakiejkolwiek zmianie usług do których
    czesto zachecaja. Oferta jest pewnie dobra ale zawsze trzeba mieć
    ograniczone zaufanie do nich mając na uwadze fakt, że nic nam nie chca
    dac a w wprost przeciwnie, chcą okraść z nabytych pakietów.

    To tak na marginesie.

    --
    z magazynem</a>