  • Data: 2009-09-17 10:10:03
    Temat: Re: Nowy Pentax K-x
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "gebi" <g...@p...fm> napisał:

    >[...]
    > Ale wersja kolorystyczna to tylko bajer.

    Dokładnie - Limited Edition - czyli 'ekskluzywna' wersja wyprodukowana w
    ograniczonej liczbie egzemplarzy za zapewne wyższą niż zwykła wersja cenę.
    Ja bym na pewno a taką ekskluzywność nie dopłacił, ale pewną ilość chętnych
    snobów zapewne znajdą.

    > Tak naprawdę możesz wciąż wybrać wersję standardową czarną lub białą.

    I prawdopodobnie włąśnie wersja czarna będzie się cieszyła największym
    wzięciem.

    > Prawdziwą wartością jest usprawnienie aparatu:
    > - przyśpieszenie działania (procesor PRIME II z K-7-emki), responsywność,
    > więcej klatek/s itp.
    > - dodane LiveView (dla niektórych bardzo ważne) i filmy HD 720p/24klatki/s
    > - matryca CMOS 12,4Mpix (tu zobaczymy czy sprawdzi się lepiej niż 10Mpix
    > CCD z wersji K-m)
    > - rozszerzony zakres czułości z podbiciem nawet do 12800
    > - migawka o podwyższonej trwałości do 100000 i z najkrótszym czasem
    > 1/6000s
    > [...]

    I to powoduje, ze jako następca Km będzie to dobry wybór.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)