  • Data: 2009-09-20 14:38:44
    Temat: Re: Nowy Pentax K-x
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł W. pisze:

    > Którą Alfą, bo chyba nie a100 czy a700, bo one mają bardzo dobre
    > wizjery. Ja na pentaksowym wizjerze (tym mniejszym pentaksowym, bo od
    > K100) i standardowej matówce pewniej ustawię ostrość niż mój pożal się
    > boże autofokus, a z muszlą oczną jest jeszcze łatwiej (co oczywiście nie
    > znaczy, że łatwo i przyjemnie jak w aparatach z dużym wizjerem). Warunek
    > jest jeden - trzeba mieć dobrze wyjustowaną matówkę, a to samo w sobie
    > nie jest łatwe (dorabianie własnoręcznie tak cienkich podkładek
    > przerasta moje skromne zdolności manualne).

    Mam K100D i jak podpinam heliosa plus pierścienie to po przymknięciu
    przysłony jest taka ciemnica że święty boże nie pomoże ;). Mam nadziej
    że właśnie takie powiększenie wraz ze wzmocnieniem sygnału na ekranie w
    G1 rozwiązało by mój problem. Co do szybkości AF w K100D do najszybszych
    nie należy więc chyba zbyt dużej różnicy bym nie odczuł po przesiadce na G1.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.