  • Data: 2009-05-20 20:31:21
    Temat: Re: Nowy Pentax :)
    Od: nemo <k...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dominik pisze:

    > Narzekają, ale dlatego, że nie rozumieją tej relacji. Im większe koszty,
    > tym lepsza jakość wykonania i Ameryki tu nie odkrywam. Skrajnością jest
    > taka leika.

    No tak. Ale nie zmienia to faktu, że producenci starają się
    minimalizować maksymalnie koszty :) i na pewno mogliby wytworzyć w cenie
    najtańszych "SLR-ów" znacznie solidniejszy sprzęt i jeszcze zarobić :)
    Tyle tylko, że producenci, tak naprawdę, nie istnieją po to, żeby dobrze
    robić klientom, a po to, żeby pieniążki zarabiać na tych klientach.

    > W takim razie go nie kupisz, jak by za to oszczędzili i skrzypiał cały
    > plastikiem to by był tańszy :)

    A stać mnie na niego i wolę żeby nie skrzypiał - nawet kosztem drożyzny.
    Ale nie kupię, bo go po prostu nie potrzebuję ;)

    > A jak nie to narzekanie :)

    A to też prawda :)

    pozdrawiam,
    nemo