  • Data: 2009-05-21 10:30:54
    Temat: Re: Nowy Pentax :)
    Od: "gebi" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnh18med.t95.januszek@gimli.mierzwiak.com...

    > Możesz mi mówić: "Proroku" ;P
    Pierwsza cena, która wypłynęła z tekade.de to było 1500euro i to się stało chyba
    z miesiąc temu jak tylko pojawiły się pierwsze plotki, później została
    zweryfikowana do 1300euro, więc wielkim prorokiem nie trzeba było być, żeby
    oszacować cenę w Polsce. Nigdy nie pisałem, że K-7 gdy już będzie w sprzedaży
    będzie w RTV-AGD kosztować 8tys.zł, po prostu zdarza się, że sklepy podają
    zawyżoną cenę gdy oficjalna cena jest jeszcze nieznana.