  • Data: 2009-05-18 20:40:13
    Temat: Re: Nowy Pentax :)
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kombajn Bizon pisze:
    > Nie jestem fanatykiem, ale czy:
    > - funkcje polprofesjonalne w korpusie wielkosci entry-level

    Znaczy co ma takiego półprofesjonalnego?

    > - pelne uszczelnienie korpusu i kitowego obiektywu

    Fajnie, rozumiem, że mogę do basenu z tym wskoczyć?

    > - magnezowa obudowa

    Conajmniej kilka aparatów już ma.

    > - gwarantowana mozliwosc pracy w mocno ujemnych temperaturach

    -10 stopni to nie jest mocno ujemna temperatura - mój wytrzynywał na -20
    choć oczywiście akumulatorowi było ciężej, tu nie przewiduję, że
    kaloryferek dodali.
    A widziałeś co się działo z poprzednimi pentaksami już w okolicach zera?

    > - grip z mozliwoscia pracy na paluszkach tak samo jak na dedykowanej baterii

    Szczególnie zasilanie z paluszków jest wyjątkowo profi :)

    > nie sa nowatorskie i wyrozniajace?

    Nie są. Co tu nowattorskiego?

    > Jak dla mnie to pierwsza puszka skierowana konkretnie do ludzi robiacych
    > zdjecia w podrozy i w trudnych warunkach. I takie postawienie sprawy jest
    > bardzo wyrozniajace, jezeli porownasz to do oferty 'innych firm' gdzie
    > mozesz kupic albo wielki i ciezki profesjonalny korpus albo mala i lekka
    > plastikowa pstrykalke.

    A tu to niby najmniejsz, najtrwalsze i najlepsze? IMHO to tak średnio.
    Uszczelnienia - fajnie. Zdecydowanie jednak bardziej interesuje mnie cena,
    możliwości i podobne.
    To ile ma kosztować?

    --
    ,~