  • 1. Data: 2010-07-18 08:59:57
    Temat: Nowy Panasonic LX5
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    Nie wiem czy było:

    http://www2.panasonic.com/consumer-electronics/suppo
    rt/Cameras-Camcorders/Digital-Cameras/Lumix-Digital-
    Cameras/Technical-Specification/model.DMC-LX5K

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 2. Data: 2010-07-19 06:34:30
    Temat: Re: Nowy Panasonic LX5
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    Z punktu widzenia posiadacza LX3 to kicha.
    Czekam na ten "najlepszy model" Panasonika w m43 - coś pomiędzy LX3 i GF1 z
    sensorem m43 i mam nadzieję w kicie z 14mm f/2.5 i bez filtra aa ;)

    Z pktu widzenia kogoś, kto szuka małego, szerokiego kompakcika: imho jedyny wybór.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 3. Data: 2010-07-19 07:51:09
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2010-07-19 08:34, gietrzy pisze:
    > Z punktu widzenia posiadacza LX3 to kicha. (...)

    Podobnie jest u Canona w serii G - kolejne wersje powinny być podwersjami tak
    naprawdę.

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 4. Data: 2010-07-19 10:06:54
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Podobnie jest u Canona w serii G - kolejne wersje powinny być podwersjami tak
    > naprawdę.

    Tu cała nadzieja w Nikonie. Szykuje cytat "G11 killer".
    Oczywiście nie będzie to żadnym wyczynem, wystarczy bowiem dobrze skleić obiektyw
    i dołożyć avchd lite ;)

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 5. Data: 2010-07-19 12:54:26
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    gietrzy pisze:
    > Tu cała nadzieja w Nikonie. Szykuje cytat "G11 killer".

    Nie uwierzę dopóki nie zobaczę, już tych killerów Nikon miał
    nawypuszczać sporo...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 6. Data: 2010-07-19 19:31:55
    Od: Piotr <p...@g...com>

    On 19 Lip, 14:54, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    > różne takie tam:www.smialek.prv.pl
    > /uwaga! - opinie, które głoszę nie stanowią prawa, dogmatów ani aksjomatów/

    A tak w ogóle to czy Nikon dotąd wypuścił jakikolwiek kompakt, który
    by się czymkolwiek wyróżniał na tle konkurencji?
    Bo nie kojarzę żadnego ciekawego modelu.
    A "G11 killer" - to pewnie dlatego, że tryb zdjęć seryjnych będzie o
    połowę szybszy (czyli 1,5 foty /sek) :-)

  • 7. Data: 2010-07-19 22:16:12
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Piotr pisze:
    > A tak w ogóle to czy Nikon dotąd wypuścił jakikolwiek kompakt, który
    > by się czymkolwiek wyróżniał na tle konkurencji?

    Raczej nie. Generalnie, ktoś tam ma nierówno pod główką w zarządzie,
    mają taki potencjał...
    Najlepsze, że w kompaktach oprócz Canona rządzą generalnie cztery
    niszowe firmy (Panas, Rikoh, Canon i powiedzmy, że głównie dawniej Fuji).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /duszno mi, codziennie głupota mnie zabija, wszędzie jej pełno, ratunku!/

  • 8. Data: 2010-07-20 06:36:32
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 20 Jul 2010 00:16:12 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Najlepsze, że w kompaktach oprócz Canona rządzą generalnie cztery
    > niszowe firmy (Panas, Rikoh, Canon i powiedzmy, że głównie dawniej
    > Fuji).

    Canon niszowy przy Canonie? No może... ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 9. Data: 2010-07-20 06:53:16
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 20 Lip, 00:16, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Najlepsze, że w kompaktach oprócz Canona rządzą generalnie cztery
    > niszowe firmy (Panas, Rikoh, Canon i powiedzmy, że głównie dawniej Fuji).
    >
    > --
    > pozdrawia Adam
    Adam nie pij od polnocy:) zapomniales o Sony, Pentax, Olympus...no i
    Leica.

    "Procz Canona rzadzi Canon", to wynik upalow.
    StaM

  • 10. Data: 2010-07-20 06:55:13
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Olgierd pisze:

    > Canon niszowy przy Canonie? No może... ;-)

    Sorry, Casio.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /to jest coś takiego do wszystkiego i niczego, że ja nie wiem, co to
    jest.../