  • Data: 2010-07-20 07:45:31
    Temat: Re: Nowy Panasonic LX5
    Od: Marx <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-19 21:31, Piotr pisze:
    > A tak w ogóle to czy Nikon dotąd wypuścił jakikolwiek kompakt, który
    > by się czymkolwiek wyróżniał na tle konkurencji?
    > Bo nie kojarzę żadnego ciekawego modelu.
    > A "G11 killer" - to pewnie dlatego, że tryb zdjęć seryjnych będzie o
    > połowę szybszy (czyli 1,5 foty /sek) :-)

    Nikon mial ciekawe hybrydy z dosyc duzymi matrycami (2/3 bodajze). Jesli
    chodzi o zwykle kompakty to krazy opinia ze sa to jakies chinczyki, a
    Nikon daje tylko swoje logo.
    Zastanawia mnie to podejscie firm do kompaktow. Robi sie setki modeli
    rozniacych sie od siebie detalami. Ilosc w zaden sposob nie przeklada
    sie na jakosc. Odnosze wrazenie ze mamy wiecej modeli kompaktow niz
    typow papieru toaletowego. Ale w jakim celu? Czy chodzi o zasypanie
    zwyklego uzytkownika tak, aby nie byl w stanie wybrac tgo co dla niego
    najlepsze? Serwisy foto nie sa w stanie tego przetestowac i z tego co
    widze juz odpuscily. Moze to wlasnie o to chodzi? Nawet jak jakis
    kompakt zostanie przetestowany, to w momencie publikacji testu jest juz
    nie do kupienia, a nastepca mocno do niego podobny jest zazwyczaj 2x
    gorszy...
    Marx